نجف آباد دژی مستحکم برای نظام است
نجف آباد دژی مستحکم برای نظام است

ایمنا:مشاور فرماندهی کل قوا گفت:هر مکتب و تفکری برای معرفی خود، تربیت شدگان خود را در دنیا عرضه می کند و امروز انقلاب اسلامی پدیده ای به نام پاسدار شهید حججی دارد که با تبیین ابعاد شخصیتی او می توان ثابت کرد که چه کسانی در سومین نسل انقلاب پرورش یافته اند. ایزدی در مراسم […]

ایمنا:مشاور فرماندهی کل قوا گفت:هر مکتب و تفکری برای معرفی خود، تربیت شدگان خود را در دنیا عرضه می کند و امروز انقلاب اسلامی پدیده ای به نام پاسدار شهید حججی دارد که با تبیین ابعاد شخصیتی او می توان ثابت کرد که چه کسانی در سومین نسل انقلاب پرورش یافته اند.

ایزدی در مراسم گرامیداشت شهید حججی که صبح جمعه در حسینیه فاطمه الزهرا برگزار شد، با تبریک به خانواده شهید برای تربیت چنین فرزندی افزود: محسن که کار فرهنگی و اردوهای جهادی را در موسسه شهید کاظمی شروع کرده بود، آن جا که نیاز دید با ورود به سپاه انجام وظیفه ای دیگر را مد نظر خود قرار داد

سرلشکر مصطفی ایزدی غائله اخیر کردستان عراق را طرحی ۱۰ساله و در ادامه همین فتنه انگیزی های آمریکا و صهیونیست ها دانست و بیان داشت: همزمان با جنگ های نیابتی در منطقه، تلاش دارند با حربه نفوذ و استفاده از مهره های داخلی، ارزش های نظام را خدشه دار کرده و مسیر انقلاب را منحرف کنند.

این فرمانده ارشد سپاه اضافه کرد: نزدیک به ۶۰ موسسه رسمی و ۱۰۰ مجموعه غیر رسمی که بسیاری در داخل نیز فعالیت دارند، با هدف استحاله درونی نظام مشغول کار در زمینه های مختلف هستند.

مشاور رهبر انقلاب از نجف آۤباد به عنوان دژی مستحکم برای انقلاب در دفاع از ارزش ها نام برد و خاطر نشان کرد: نزدیک به صد هزار رزمنده از کشورهای مختلف در کشور سوریه مشغول ایستادگی هستند.