نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی نجف ‌آباد در سال۹۵ برگزار شد
نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی نجف ‌آباد در سال۹۵ برگزار شد

[tabs type=”horizontal”][tabs_head][tab_title][/tab_title][/tabs_head][tab]نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد در سال ١٣٩۵ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزارشد.[/tab][/tabs] به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد در سال ٩۵ با حضورحجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی مدیر کل […]

[tabs type=”horizontal”][tabs_head][tab_title][/tab_title][/tabs_head][tab]نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد در سال ١٣٩۵ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزارشد.[/tab][/tabs]
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد در سال ٩۵ با حضورحجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزارشد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام حسناتی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی نجف آباد، ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت گفت: بنای ما در جلسات شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری و تقویت کمیته های فرهنگی است.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی، شتاب علمی و فرهنگ و ارزش های ناب ایرانی اسلامی از نکاتی است که رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) بر آن تاکید کردند.
در ادامه محمودی فرماندار و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن اشاره به نامگذاری سال ١٣٩۵ به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: می توان با تکیه بر اقتصاد مقاومتی از تولیدات داخلی پشتیبانی کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در ادامه جلسه گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی مدل‌ها را دریافت و طبق این مدل ها، برنامه ها را طراحی می کند و به هنرمندان به عنوان سیاست های فرهنگی جهت اجرا ارائه می شود.
دکتر ارزانی گفت: یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی این است که نیازهای فرهنگی شهرستان سنجیده و ارزیابی شود.
گفتنی است نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نجف آباد در سال ٩۵، (١۵ فروردین) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی مشاور مدیرکل در امور شهرستان های این اداره کل و مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در دفتر امام جمعه نجف آباد برگزار شد.

منبع :شبستان