نصب صفحه نمایش های ۲۴متر مربعی
نصب صفحه نمایش های ۲۴متر مربعی

چهار صفحه نمایش بسیار بزرگ با مساحت تقریبی ۲۴ متر مربع در نقاط مختلف مسیر در حال نصب هستند تا شرکت کنندگان به راحتی تمامی جزئیات مراسم برگزاری و به ویژه تدفین را مشاهده کنند. دو عدد از این صفحه نمایش ها در کنار یادمان طوری قرار داده می شوند که رو به جمعیت، ماحصل […]

چهار صفحه نمایش بسیار بزرگ با مساحت تقریبی ۲۴ متر مربع در نقاط مختلف مسیر در حال نصب هستند تا شرکت کنندگان به راحتی تمامی جزئیات مراسم برگزاری و به ویژه تدفین را مشاهده کنند.

دو عدد از این صفحه نمایش ها در کنار یادمان طوری قرار داده می شوند که رو به جمعیت، ماحصل کار فیلم برداران را عرضه کنند. یکی در میدان بسیج به عنوان نقطه شروع مراسم خواهد بود و آخرین صفحه نیز در میدان شیخ بهایی روشن خواهد شد.

با تکمیل تدریجی جایگاه ویژه مراسم تدفین در نزدیکی یادمان جنت الشهدای نجف آباد، باند غربی بلوار طالقانی در نیمه شب گذشته ترافیک سنگینی را تجربه کرد.در این جایگاه تصاویر شهیدان احمد کاظمی، سید حسن آیت، محمد منتظری و محسن حججی به شکلی زیبا کار شده است.

شهروندان در اطراف یادمان شهدای نجف آباد به عنوان محل تدفین تجمع کرده و مشغول بررسی تغییرات صورت گرفته در این مجموعه هستند. یادمان چند سال پیش ساخته شده و در آن تصاویر تمامی ۲۵۰۰ شهید نجف آباد با مکان و تاریخ شهادتشان بر روی قطعات کاشی آورده شده است.

تجهیزات صوتی مراسم که با کمک برخی شهرهای استان و کشور تامین شده، به تدریج در محدوده میدان بسیج در حال نصب هستند.

برخی مجموعه ها، توزیع تصاویر شهید حججی را از همان نیمه شب شروع کرده اند.

چندین چشمه سرویس بهداشتی در نزدیکی شروع مراسم تشییع قرار گرفته و احتمالا از ظرفیت ادارات و مجموعه های واقع در مسیر هم بدین منظور استفاده خواهد شد.