نمایندگان و مردم اصفهان با انتقال آب از زاینده‌رود به رفسنجان به شدت مخالفند
نمایندگان و مردم اصفهان با انتقال آب از زاینده‌رود به رفسنجان به شدت مخالفند

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با انتقاد از طرح‌های اجرا شده بر روی سد زاینده‌رود در دولت‌های قبل گفت: نمایندگان اصفهان در مجلس با انتقال آب زاینده‌رود به رفسنجان به شدت مخالفند و از طرح تونل بهشت آباد حمایت می‌کنند. ه گزارش خبرگزاری خانه ملت،‌ ابوالفضل ابوترابی در نشست علنی چهارشنبه ۷ آبان ماه […]

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با انتقاد از طرح‌های اجرا شده بر روی سد زاینده‌رود در دولت‌های قبل گفت: نمایندگان اصفهان در مجلس با انتقال آب زاینده‌رود به رفسنجان به شدت مخالفند و از طرح تونل بهشت آباد حمایت می‌کنند.

ه گزارش خبرگزاری خانه ملت،‌ ابوالفضل ابوترابی در نشست علنی چهارشنبه ۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به دولت گفت: سال‌ها قبل در دولت اصلاحات بدون آنکه آبی به سد زاینده‌رود اضافه شود از حق آبه مردم اصفهان کم می‌کردند و آب را از اصفهان به یزد انتقال می‌دادند که این اتفاق متاسفانه در دولت احمدی‌نژاد نیز اتفاق افتاد و آب را از حق آبه مردم اصفهان به چهارمحال بختیاری انتقال دادند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرهایی است مبنی بر اینکه این دولت هم بدون در نظر گرفتن حق آبه مردم اصفهان آب این شهر را به رفسنجان انتقال می‌دهد.

وی افزود: دولتمردان بدانند که جناح‌های سیاسی، مردم و نمایندگان اصفهان نمی‌گذارند که آب از اصفهان به رفسنجان برود.

این عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بهترین طرح همان طرح تونل بهشت آباد برای تامین آب کرمان، یزد و اصفهان است که از آن حمایت می‌کنیم.

ابوترابی در ادامه در تذکری از وزیر کشور و استاندار اصفهان خواست که اعتبارات شهرستان نجف آباد را مانند سایر شهرهایی که فرماندار ویژه شده‌اند را افزایش دهد.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون افزود: رهبری معظم درباره نظم نوین جهانی که با محوریت ایران در حال تحقق است بیانات زیبایی را مطرح کردند که امیدواریم رسانه‌ها و صدا و سیما بیشتر به آن بپردازد.

گفتنی است محمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت خطاب به ابوالفضل ابوترابی گفت: طرح انتقال آب اصفهان فقط برای یک شهر خاص نیست و مختص شهرهای شمالی استان کرمان است.