نویسنده نجف آبادی با رمانی تازه
نویسنده نجف آبادی با رمانی تازه

[box type=”shadow” ]رمانی تازه از یعقوب یادعلی به نمایشگاه کتاب می‌رسد[/box] به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب یادعلی در روزهای نمایشگاه کتاب تهران با تازه‌ترین کتاب‌اش به نام  «آداب دنیا» حضور پیدا خواهد کرد. یادعلی که آخرین رمان‌اش با نامِ «آداب بی‌قراری» در نیمه‌ دهه‌ هشتاد منتشر شد، بیش از ۱۰ سال است که کتابی منتشر نکرده و مدت‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند. […]

[box type=”shadow” ]رمانی تازه از یعقوب یادعلی به نمایشگاه کتاب می‌رسد[/box]

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب یادعلی در روزهای نمایشگاه کتاب تهران با تازه‌ترین کتاب‌اش به نام  «آداب دنیا» حضور پیدا خواهد کرد.

یادعلی که آخرین رمان‌اش با نامِ «آداب بی‌قراری» در نیمه‌ دهه‌ هشتاد منتشر شد، بیش از ۱۰ سال است که کتابی منتشر نکرده و مدت‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند.

رمان جدید او درون‌مایه‌ای معمایی دارد. یک پلیس خسته و توبیخ‌شده درگیر یک پرونده‌ عجیب می‌شود که پای او را به ویلایی در حوالی اصفهان باز می‌کند. ویلایی بزرگ که ساکنان‌اش بسیار خاص هستند و همه رازی دارند و  البته اتاقی هم وجود دارد که نباید درش باز شود… این میان عشقی قدیمی نیز از عوامل اصلی رفتارهای این پلیس  است.

یادعلی متولد سال ۱۳۴۹ در نجف‌آباد اصفهان است. او پیش از این کتاب سه اثر «حالت‌ها در حیاط» (۱۳۷۷)، «احتمال پرسه و شوخی» (۱۳۸۰) و «آداب بی‌قراری» (۱۳۸۴)  را منتشر کرده بود.

رمان تازه‌ او را نشر چشمه منتشر می‌کند.

یادعلی به زودی مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه‌اش را در اختیار نشر مذکور قرار خواهد داد. او تا کنون جوایزی مانند جایزه‌ نویسندگان و منتقدان مطبوعات و… را از آن خود کرده است.