نیروهای گردان امام‌حسین لشکر۸نجف در سال۶۶+فیلم
نیروهای گردان امام‌حسین لشکر۸نجف در سال۶۶+فیلم
کنگره شهدای نجف آباد: در این فیلم که اواخر زمستان65 یا اوایل بهار66 و پس از عملیات کربلای5 در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، تعدادی از نیروهای گردان امام‌حسین لشکر8نجف‌اشرف، به معرفی خودشان می‌پردازند.

نیروهای گردان امام‌حسین لشکر۸نجف در سال۶۶+فیلم

کنگره شهدای نجف آباد: در این فیلم که اواخر زمستان۶۵ یا اوایل بهار۶۶ و پس از عملیات کربلای۵ در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، تعدادی از نیروهای گردان امام‌حسین لشکر۸نجف‌اشرف، به معرفی خودشان می‌پردازند.

در ابتدای فیلم، تصاویری از محل استقرار نیروها و سازه‌های ساخته شده در گوشه و کنار مقر دیده شده و در ادامه حرکت نیروها و به صف و ستون شدن آن‌ها، برای گوش دادن به صحبت‌های فرماندۀ گردان، عباس نیلفروشان، به تصویر کشیده شده است.

در ادامه نیز سیدکاظم مرتضوی از مبارکه، نادعلی نادری از لنجان‌سفلی، عبدالرضا شهیدی از نجف‌آباد، سیدمجتبی اسماعیلیان از نجف‌آباد، مهدی باستانی از نجف‌آباد، رسول امینی از نجف‌آباد، قاسمعلی رحیمی از مبارکه و قدرت‌الله مومنی از مبارکه خودشان را معرفی می‌کنند.

در بخش بعدی فیلم نیز نیلفروشان، توضیحاتی در خصوص جابه‌جایی محل تمرین و آموزش گردان ارائه کرده و در ادامه، مسئولان تعیین شده برای گروهان‌ها را معارفه می‌کند.

نیلفروشان، که مقطعی از دفاع مقدس را در لشکر۸نجف حضور داشت، پس از جنگ مسئولیت‌هایی مانند فرماندهی دانشکده فرماندهی و ستاد (دافوس) سپاه، جانشینی فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) و معاونت عملیات سپاه را تجربه کرده است.

تصاویر، تزیینی است.

رزمندگان لشکر 8 نجف اشرف در دفاع مقدس

رزمندگان لشکر ۸ نجف اشرف در دفاع مقدس

 

نیروهای گردان امام‌حسین لشکر۸نجف در سال۶۶+فیلم