پیامهای تسلیت درگذشت آیت الله غیوری
پیامهای تسلیت درگذشت آیت الله غیوری

[box type=”shadow” ]محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در پیامی درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت. [/box] متن پیام احمدی‌نژاد به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله وانا الیه راجعون درگذشت ابوالشهید عالم خدوم و روحانی خستگی‌ناپذیر،‌ مرحوم آیت‌الله سید علی غیوری نماینده محترم ولی […]

[box type=”shadow” ]محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در پیامی درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت. [/box]
متن پیام احمدی‌نژاد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت ابوالشهید عالم خدوم و روحانی خستگی‌ناپذیر،‌ مرحوم آیت‌الله سید علی غیوری نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر موجب تألم و تأثر گردید.

بی‌تردید تلاش بی‌وقفه آن مرحوم در عرصه خدمت‌رسانی بی‌منت به بندگان خدا و رسیدگی به محرومان هیچ‌گاه از اذهان محو نخواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن روحانی وارسته به مقام معظم رهبری،‌ مردم شریف شهر ری و خانواده گران‌قدرش،‌ علو درجات آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

[box type=”shadow” ]آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی درگذشت همرزم دوران مبارزه اش، آیت الله غیوری را تسلیت گفت.[/box]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در متن پیام تسلیت ایشان آمده است:

«انالله و اناالیه راجعون»
رحلت روحانی بزرگوار آیت‌الله سیدعلی غیوری نجف‌آبادی را به حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت، مردم غیور ایران بویژه مردم شهرری، نجف‌آباد و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم.
آیت‌الله غیوری که از همرزمان دوران ستم‌شاهی بود در طول عمر خود قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همراه و کمک یار گروه‌های مبارز و انقلابی و پس از انقلاب نیز در نشر معارف دینی و قرآنی و امور خیریه و فرهنگی فعال و بسیار کارگشا بود.
از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربّانی رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم، بیت معزز، همکاران در جمعیت هلال احمر، طلاب، روحانیون و همرزمان ایشان صبر و اجر مسألت می‌کنم.

اکبر هاشمی رفسنجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

[divider]

[box type=”shadow” ]رییس جمهوری در پیامی درگذشت آیت‌الله سید علی غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، ملت شریف ایران و به ویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت گفت.[/box]
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
در گذشت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سید علی غیوری نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، موجب تالم، تاسف و تاثر خاطر فراوان گردید.
این انسان وارسته در کنار مبارزات درخشان انقلابی، سالیان متمادی از عمر پر برکت خود را در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور گذراند و تا آخرین لحظات در خدمت مردم و انقلاب بود.
اینجانب مصیبت وارده را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، ملت شریف ایران و به ویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای روح بلند آن فقید سعید، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران