هشداری برای خریداران خانه در نجف آباد
هشداری برای خریداران خانه در نجف آباد
مردم را با خرید چنین خانه هایی گرفتار و درگیر شکایت و دادگاه نکنند. تمام آنچه گفتم و نوشتم قابل پیگیری و اثبات است خودتون میتوانید تحقیق کنید. مواظب خرید کردنتان باشید.

هشداری برای خریداران خانه در نجف آباد

«شهروند»: با سلام. چند روز پیش سری به سایت دیوار زدم و داشتم آگهی‌های فروش آپارتمان در یکی از نقاط نجف آباد را دنبال میکردم، دیدم یه نفر چند آپارتمان را  به معرض فروش گذاشته تحقیق کردم و متوجه شدم مجتمع نه پایان کار و تسویه حساب از شهرداری دارد، نه صورت مجلس تفکیکی دارد، نه تاییدیه آتش‌نشانی دارد، و نه حتی یک کپسول آتش نشانی داخل این ساختمان است.

وارد ساختمان که میشی نه‌تنها سقف پارکینک تکمیل نشده، بلکه حیاطی مخروبه و خلاف اصول شهرداری ساخته شده و تخلفات ماده ۱۰۰ شهرداری به همراه داره و خلاصه خیلی مسایل و مشکلات دیگه…
خلاصه مطلب از شهروندان و خریداران مسکن میخواهم که حواسشان باشه در این وهله که قیمت زمین و خانه نجومی بالا رفته مبادا گیر چنین خانه هایی بیفتند. از اتحادیه صنف مشاورین املاک هم استدعا دارم در کار بنگاههای معاملاتی مسکن بیشتر نظارت داشته باشند و اینقدر مجوز به افراد ندهند.

مردم را با خرید چنین خانه هایی گرفتار و درگیر شکایت و دادگاه نکنند. تمام آنچه گفتم و نوشتم قابل پیگیری و اثبات است خودتون میتوانید تحقیق کنید. مواظب خرید کردنتان باشید. مواظب خرید کردنتان باشید. بازهم میگویم و صد بار دیگرهم تکرار میکنم؛ مواظب خرید کردنتان باشید!
موفق باشید.

بنگاه املاک

بنگاه املاک

هشداری برای خریداران خانه در نجف آباد