همایش تجلیل از نخبگان دبیرستان امام صادق(ع)
همایش تجلیل از نخبگان دبیرستان امام صادق(ع)

همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان دبیرستان امام صادق(ع) در سالن شهروند برگزار شد . به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد ، همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان دبیرستان امام صادق(ع) با حضور دانش آموزان این آموزشگاه به همراه والدین محترمشان در سالن شهروند برگزار شد . در این همایش سه […]

همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان دبیرستان امام صادق(ع) در سالن شهروند برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریّت آموزش و پرورش نجف آباد ، همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان دبیرستان امام صادق(ع) با حضور دانش آموزان این آموزشگاه به همراه والدین محترمشان در سالن شهروند برگزار شد . در این همایش سه ساعته که از ساعت ۸ تا ۱۱ شب به طول انجامید، از تمامی رتبه های برتر علمی ، فرهنگی و هنری دبیرستان حضرت امام صادق (ع) تجلیل به عمل آمد.

مسئولین شهرستان آقایان سیروس محمودی فرماندار ، مسعود منتظری شهردار مرکزی ، مهدی ابراهیم مدیر آموزش و پرورش به همراه معاونین محترمشان و کارشناسان ارجمند آموزش متوسّطه در این جشن حاضر شده و با دستان پرمهرشان هدایای دانش آموزان را به ایشان تقدیم کردند.

تمامی برنامه های این همایش ازجمله برنامه ی حاملان قرآن و قرائت قرآن کریم ، گارد پرچم ، اجرای تواشیح ، سرود ، موسیقی سنتی ، پرواز روبات عمود پرواز و . . . توسّط دانش آموزان نمونه این آموزشگاه در حضور والدینشان به اجرا در آمد.