هیچ نهادی صدای مظلومیت فوتبال بانوان را نمی‌شنود
هیچ نهادی صدای مظلومیت فوتبال بانوان را نمی‌شنود

همشهری: ما بعد از چند سال سکونشینی موفق شدیم به عنوان قهرمانی برسیم و پس از سال‌ها فعالیت در فوتبال بانوان بیش از هر شخص دیگری به تفاوت دیدگاهی که بین فوتبال آقایان و بانوان وجود دارد آگاه هستم. سال گذشته با وجود همه مشکلات، بازیکنان و کادر فنی تیمم باغیرت تا لحظه آخر ایستادند و […]

همشهری: ما بعد از چند سال سکونشینی موفق شدیم به عنوان قهرمانی برسیم و پس از سال‌ها فعالیت در فوتبال بانوان بیش از هر شخص دیگری به تفاوت دیدگاهی که بین فوتبال آقایان و بانوان وجود دارد آگاه هستم. سال گذشته با وجود همه مشکلات، بازیکنان و کادر فنی تیمم باغیرت تا لحظه آخر ایستادند و با تحمل مشکلات بسیاری سرانجام قهرمان لیگ شدیم. سازمان لیگ قصد داشت در مراسم برترین‌ها از فوتبال بانوان هم نامی ببرد، اما ‌ای کاش این اتفاق به این شکل نمی‌افتاد.

این درست است که لیگ آقایان بسیار مهم است و کسی انتظار ندارد از نام‌آوران فوتبال بانوان هم‌‌رده با آقایان نامی برده شود، اما کوچک‌ترین حق ما دیده شدن بود که آن‌ هم به لطف سانسور و حذف و بایکوت نابود شد. اگر قرار بود همه‌چیز این‌طور پیش برود بهتر بود اصلاً هیچ‌کس از نمایندگان فوتبال بانوان دعوت نمی‌شد تا شبهه استفاده ابزاری از نام بانوان در مراسم آقایان پیش نیاید و دوستان با خیال راحت تا صبح به تجلیل از یکدیگر بپردازند.

به هر حال بحث ما دیده شدن افراد و نام‌ها نیست، اما آیا مدیری که با دست‌خالی با هنجارشکنی‌های فراوان و بدون کوچک‌ترین حمایتی عملکردی موفق داشته نماد مدیریت جهادی است یا مدیرانی که با بودجه بیت‌المال و پرداخت قراردادهای میلیاردی در صف اول همه مراسم‌ها می‌نشینند؟ هزینه در ورزش ایران بدون بازگشت است، ولی متأسفانه کمکی به تیم ما نشده است و حتی مورد توجه رسانه‌ها هم قرار نگرفتیم.

مصاحبه «همشهری» با سعید موحدی مدیر عامل باشگاه فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد