واژگونی اتوبوس مسافربری نجف آباد به تهران
واژگونی اتوبوس مسافربری نجف آباد به تهران

به گزارش پارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران، رضا رضایی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ساعت ۱۷ روز گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا که از نجف‌آباد عازم تهران بود در محور معلم واقع در جاده اصفهان – تهران دچار واژگونی شد. او گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه تیم […]

به گزارش پارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران، رضا رضایی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ساعت ۱۷ روز گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا که از نجف‌آباد عازم تهران بود در محور معلم واقع در جاده اصفهان – تهران دچار واژگونی شد.

او گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه تیم پلیس راه استان در محل حاضر شده و به بررسی صحنه پرداخت که متاسفانه در این حادثه یک نفر از مسافران کشته و ۱۴ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رضایی گفت: براساس اعلام کارشناس تصادفات این پلیس بی‌احتیاطی راننده اتوبوس و تخطی از سرعت مطمئنه در شرایط بارانی و لغزندگی جاده علت وقوع این حادثه اعلام شده است.

این مقام انتظامی همچنین بی‌مبالاتی شرکت اعزام کننده اتوبوس به دلیل صدور صورتحساب به خودرویی که دارای نقص فنی و فاقد عاج لاستیک بوده را یکی از دلایل وقوع این حادثه عنوان کرد و گفت: قطعاً با شرکت‌های تعاونی که اقدام به اعزام اتوبوس‌های دارای نقص فنی کنند برخورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.