واکنش های مردمی به تعطیل نشدن بازار نجف آباد
واکنش های مردمی به تعطیل نشدن بازار نجف آباد
به دنبال درج خبر تعطیل نشدن بازار نجف آباد در روز دوشنبه 16 دی ماه همزمان با تشییع تاریخی پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران که علی رغم اعلام اصناف کشور صورت گرفت، تعدادی از شهروندان با ارسال پیام هایی به این امر واکنش نشان دادند.

واکنش های مردمی به تعطیل نشدن بازار نجف آباد

به دنبال درج خبر تعطیل نشدن بازار نجف آباد در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه همزمان با تشییع تاریخی پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران که علی رغم اعلام اصناف کشور صورت گرفت، تعدادی از شهروندان با ارسال پیام هایی به این امر واکنش نشان دادند.

 

«سجاد» : از بازاریان نجف آباد بیشتر از این انتظار نیست.
این بزرگواران در ایام شهادت هم باز هستند و با این استدلال که مگر داریم کار خلاف شرع انجام میدهیم و یا میرقصیم خود را تبرئه میکنند و به فعالیتشان ادامه میدهند.
حتی مواقعی که شهید مدافع حرم از میان بازار تشییع میشد ، مغازه هایشان نیمه باز بود و حتی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان در باغ ملی به خود زحمت ندادند که مغازه را نیمه باز بگذارند و کاملا باز بود.
البته قصدشان خیر است.آنها میگویند راه انداختن کار مردم خودش ثواب است.

«خادم الشهدا»: بسم الله قاسم الجبارین
دم ترکهای تبریز گرم .ای والله به لرهای لرستان.درود به خوزستانی های قهرمان.بهتر بگم دم تمام غیرتمردان گرم.
متاسف شدم براخودم توی بازار وخیابونی قدم میزنم که ذره ای حرمت واحترام برای بزرگترین ابرمرد جهان قایل نشد …نصف روز تعطیلی بازار شماهارو ورشکست نمیکرد.
شما بهترین فرصت رو داشتین که با تعطیلی امروز بازار و بر پایی مراسمی خودجوش مردم رو به خودتون امیدوار کنید.
هر وقت شهیدی تشییع شد و قدم برداستیم کسبه محترم جز نظاره وگاها نیشخندها بی بر لب کاری نکردن. هروقت راهپیمایی و تجمعی بود ندیدیم ونشنیدیم که کسبه محترم کاملا تعطیل کرده وحاضر در مراسم شده اند.
تبریری ها .خوزستانی ها .لرها وبقیه شک نکنید با وعده ساندیس اومدن بیرون
برای اولین بار  از نجف ابادی بودن خودمم شرمم شد.دریغ از زدن یه عکس به درب وشیشه مغازه هاشون.
تا کی میخان ساز مخالف بزنند و چهره شهر رو زشت نشون بدن .شهر حاج احمد و۲۵۰۰شهید. حق شهدا رو ادا نکردند

 

«بینات» مجمع جوانان انقلابی نجف آباد نیز در کانال خود در ایتا، مطلبی در همین خصوص منتشر کرده است:

بازار نجف آباد تعطیل نشد

پس از شهادت سردار سلیمانی عزیز و داغدار شدن امت اسلامی شهرهای مذهبی گوناگونی با فهم بالای مسئولین مربوط اعلام تعطیلی بازار در روز خاصی را اعلام کردند.

علی الظاهر یکی از مسئولین مرتبط در شهر شهیدان نجف آباد فرموده اند به دلیل عدم برپایی مراسم دلیلی ندارد بازار یک روز تعطیل باشد!

:این مسئول و مسئولین از این دست واقعا فهم درک چرایی این حرکات را ندارند؟ گمان میکنند بازار تعطیل میشود برای اینکه مثلا تداخلی ایجاد نشود در شلوغی؟

:و این در حالی است که در صدا و سیما، رسانه ها و گفتگوهای مردم بعد از نام حاج قاسم نام حاج احمد کاظمی و محسن حججی بر زبان ها جاریست!

:مسئولین عزیز حرکاتی همچون تعطیلی بازار و مزین کردن تمام شهر به تمثیل مبارک شهید نشان از اهمیت موضوع در سطح ملی و بین المللی دارد و این عدم تمکین به همراهی با کل کشور یعنی عزیزان مربوط درکی از این مسائل ندارند و قطعا وجودشان در ردای مسئولی از شهر شهیدان جفا در حق مردم بصیر این شهرستان است.

:از عزیزان مسئول انقلابی همچون امام جمعه محترم نجف آباد، فرمانده سپاه نجف آباد و فرماندهی لشکر ۸ نجف اشرف انتظار پیگیری جدی این موضوع را داریم و امیدواریم نتیجه را نیز اطلاع رسانی فرمایند.

بازار نجف آباد

بازار نجف آباد

 

واکنش های مردمی به تعطیل نشدن بازار نجف آباد