وظایف مردم در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زبانی و نوشتاری است
وظایف مردم در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زبانی و نوشتاری است

[box type=”shadow” ]دادستان شهرستان نجف آباد در کارگاه توجیهی ضابطان قضایی سپاه ناحیه نجف آباد گفت:وظایف مردم در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زبانی و نوشتاری است. [/box] به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،رضاشرافت صبح امروز در جمع پرسنل سپاه ناحیه نجف آباد به بهانه کارگاه توجیهی ضابطان قضایی با […]

[box type=”shadow” ]دادستان شهرستان نجف آباد در کارگاه توجیهی ضابطان قضایی سپاه ناحیه نجف آباد گفت:وظایف مردم در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زبانی و نوشتاری است. [/box]

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،رضاشرافت صبح امروز در جمع پرسنل سپاه ناحیه نجف آباد به بهانه کارگاه توجیهی ضابطان قضایی با محوریت امربه معروف و نهی از منکر که در محل نمازخانه ستاد آن ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد گفت: ترویج معروف یعنی جلوگیری از منکر و همانطور که در فرمایشات مقام عظمای ولایت دیده و شنیده اید این امر مورد تاکید و تایید ایشان هم می باشد.

وی در ادامه با اشاره ای گذرا به حیطه های کاری و ماموریتی قوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد :معنای حاکمیت در کشور عزیزمان،مجموع سه قوه مقننه،مجریه و قضاییه می باشد و اعمال حاکمیت که فراتر از تصدی است وظیفه قوه قضاییه است و حدود این قضیه را قانون تعیین می کند.

دادستان شهرستان در این کارگاه بیان داشت: حریم شخصی هر کس خاص خود اوست و تجسس در امورات دیگران ممنوع است مگر به حکم قانون.

رضا شرافت در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:.قانون ، ماموران بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پرسنل مربوطه را ضابط خاص دانسته و هیچ نیروی وظیفه ای ضابط دادگستری محسوب نمی شود.

وی با تاکید بر اجرای دقیق قانون اظهارداشت: مجازات برای مجرمین باید دقیقا اجرا شود که اگر خدای ناکرده غیر از این شد بر گردن حکم دهنده  آن هم دین شرعی است و هم قانونی.

شرافت در سخنان خود بیان کرد:گزارش خلاف واقع جرم است و با عامل آن برخورد قضایی خواهد شد.