وقف ۶۰۰ میلیونی کشاورز نجف آبادی
وقف ۶۰۰ میلیونی کشاورز نجف آبادی

حجت الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد اظهار داشت: فتح‌الله شمس نجف‌آبادی کشاورز ۷۵ ساله‌ای است که در اقدامی نیک‌اندیشانه یک وقف جدید را در اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان به ثبت رسانیده است. وی در ادامه تصریح کرد: این وقف جدید شامل یک باب منزل مسکونی به […]

حجت الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد اظهار داشت: فتح‌الله شمس نجف‌آبادی کشاورز ۷۵ ساله‌ای است که در اقدامی نیک‌اندیشانه یک وقف جدید را در اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان به ثبت رسانیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این وقف جدید شامل یک باب منزل مسکونی به مساحت ۲۰۰ متر مربع است که توسط واقف نیک‌اندیش عرصه و عیان آن به صورت ۶ دانگ وقف شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در ادامه افزود: این موقوفه در خیابان منتظری نجف‌آباد واقع شده است و ارزش این ملک بیش از ۶ میلیارد ریال است.

توسلی در ادامه بیان کرد: مطابق وقف‌نامه عواید حاصل از این موقوفه برای فعالیت‌های انجمن خیریه امام هادی(ع) شهرستان نجف‌آباد صرف خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین طبق نظر واقف نیک‌اندیش تولیت این موقوفه تا زمان حیات بر عهده خود واقف است و پس از آن نیز تولیت این موقوفه با انجمن خیریه امام هادی(ع) نجف‌آباد خواهد بود.

منبع:فارس