بی پاسخ گذاشتن نقض برجام، ذلت آور است
بی پاسخ گذاشتن نقض برجام، ذلت آور است

ایمنا:حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: وقتی آمریکا تعهدات خود در برجام را به صراحت نقض کرده، بر طبق آیات قرآن ما نیز دلیلی برای ادامه تعهدات خود در این زمینه نخواهیم داشت و نباید اجازه داد این موضوع زمینه ذلیل کردن ملت بزرگ ایران را فراهم کند. بیان داشت: همه مسئولان باید به این نکته […]

ایمنا:حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: وقتی آمریکا تعهدات خود در برجام را به صراحت نقض کرده، بر طبق آیات قرآن ما نیز دلیلی برای ادامه تعهدات خود در این زمینه نخواهیم داشت و نباید اجازه داد این موضوع زمینه ذلیل کردن ملت بزرگ ایران را فراهم کند.

بیان داشت: همه مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که تنها راه مقابله و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان، تقویت کشور از درون، وحدت و تکیه بر پتانسیل های داخلی خواهد بود و در همین راستا بایستی تمام همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرند.
حسناتی با اشاره به تحرکات اخیر انگلستان در منطقه بیان داشت: پیر استعمار که در تمامی صحنه ها شکست خورده، تلاش دارد با ایجاد جو ایران هراسی در  میان اعراب به اهداف پلید خود دست پیدا کند که در این زمینه حداقل قاطعیت مسئولان ما کاهش سطح روابط دیپلماتیک خواهد بود.
وی آزادسازی شهر استراتژیک حلب را رویدادی مهم در منطقه و جهان برشمرد و اضافه کرد: فتح قلوب ملت های آزاده جهان را باید رویدادی مهم تر از فتح یک شهر دانست به طوری که در حال حاضر حتی رئیس جمهور روسیه به عنوان یک ابرقدرت ضمن تجلیل از ایمان و شجاعت رزمندگان ایرانی و افغانی محور مقاومت، خواستار الگو گرفتن از چنین فرهنگی شده است.
امام جمعه نجف آباد، مدافعان حرم را بر هم زننده معادلات معمول جهان خواند و اضافه کرد: پیروزی های اخیر محور مقاومت بار دیگر ثابت کرد که در سخت ترین شرایط و با کم ترین امکانات نیز می توان در برابر قدرت های به ظاهر بزرگ نیز ایستادگی کرده و به موفق شد.

اشاره به تشییع پروفسور ابراهیم اسرافیلیان دانشمند برگزیده جهان در رشته ریاضی طی  سال های ۹۷ و ۹۸ میلادی آخرین مطلبی بود که خطیب نماز جمعه نجف آباد با بیان آن اضافه نمود: این دانشمند مومن و پرهیزکار که حضوری فعال و بصیرانه در عرصه سیاست و انقلاب داشت، تا آخرین لحظه در همین مسیر ثابت قدم ماند و این ویژگی ها می تواند به عنوان الگویی موفق مورد توجه نسل جوان قرار گیرد.