پاسخ یادمان شهدا نجف آباد به انتقادات
پاسخ یادمان شهدا نجف آباد به انتقادات
خوب است قبل از هر قضاوت علاوه بر بررسی همه جوانب واطلاع از اقدامات انجام شده یک جانبه قضاوت نکنیم.

پاسخ یادمان شهدا نجف آباد به انتقادات

ابراهیم ولایتی از اعضای هیات امنای یادمان شهدای نجف آباد، با ارسال متنی به برخی انتقادات مطرح شده در خصوص مدیریت این مجموعه پاسخ گفته است:

باسلام واحترام به همه دیدگاه های که با دقت امور مرتبط با شهر خود را رصد میکنند یادآوری می گردد با دفن شهید محسن حججی که بفرموده مقام معظم رهبری حجت خدا بودند موجب شد تا یادمان شهدا وگلزارشهدای نجف اباد که بفرموده حضرت امام راحل میادگاه عارفان وعاشقان ودارالشفای دلسوختگان است پذیرای زائرین مختلف باشد ورسالت ما ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ومعرفی همه شهدا شهرستان به مشتاقان است.

البته خوب است قبل از هر قضاوت علاوه بر بررسی همه جوانب واطلاع از اقدامات انجام شده یک جانبه قضاوت نکنیم
لذا جهت اطلاع عزیزی که انتقاد نمودند در ایام فاطمیه عصرها روضه بوی بهش خدا از سوی هیئت عاشقان بنی فاطمه وبعد ازنماز مغرب وعشا روضه از سوی خادمین یادمان در حال برگزاری است. یادمان برای انجام برنامه ها مردمی امادگی دارد که با نظارت مسئول فرهنگی مجموعه محل برپایی برنامه های مذهبی وفرهنگی باشد.

اگر کمی دقت فرمایید درب های سمت شمال یادمان که به مقبره شهید عزیز اقا محسن حججی منتهی میشود برای ورود وخروج عزیزانی که صرفا قصد زیارت این شهید عزیز را دارند در زمان هایی که در یادمان مراسم برگزار میگردد باز است وتابلو راهنما نیز بیرون یادمان نصب گردیده ونیاز به عبور از بین جمعیت و مراسم نمی باشد.

از طرفی در روزهای تعطیل و پنج شنبه وجمعه که زائر بیشتری در یادمان هست حتی آبدارخانه به خارج از خیمه شهدا منتقل می گردد تا زائرین با مشکل کمتری مواجه شوند.
اقامه نماز جماعت براساس فتوی بعضی از مراجع عظام همزمان با نماز جمعه در یک شهر دچار احتیاط است لذا اساس کار بر این روال بوده که مردم برای اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه هدایت گردند واگر جماعت برگزار شد، پس از نماز جمعه باشد.

لیکن متاسفانه به دلیل دخالت های بی جای امثال منتقد عزیز بعضا مسئول شیفت را در فشار قرار می دهند ودرخواست می نمایند تا قبل از اتمام نماز جمعه اقامه جماعت گردد که بهتر است به جای دخالت اجازه دهند مسئول مربوطه وظیفه خود را انجام دهند پخش اذان در موعد اذان در یادمان انجام میشود مگر برق قطع باشد
ضمنا امور فرهنگی یادمان توسط شورای فرهنگی متشکل از تعدادی از نیروهای خوش ذوق عرصه فرهنگی با نظارت ومدیریت امام جماعت ومسئول فرهنگی یادمان برای مراسم هاوبرنامه های فرهنگی تصمیم گیری وانجام می شود.

یادمان شهدا نجف آباد

یادمان شهدا نجف آباد

پاسخ یادمان شهدا نجف آباد به انتقادات