پاس گل های ظریف و دو قطبی سازی های روحانی
پاس گل های ظریف و دو قطبی سازی های روحانی
راه دانا: ابوالفضل ابوترابی درباره اظهارات اخیر«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان و چراغ سبز نشان دادن به تروریست‌های آمریکایی برای مذاکره مجدد گفت: متاسفانه هر گاه ما در بزنگاه‌های بین المللی قرار گرفتیم، شاهد بودیم که آقای ظریف یک گاف گل به خودی به دشمن می دهد.

پاس گل های ظریف و دو قطبی سازی های روحانی

راه دانا: ابوالفضل ابوترابی درباره اظهارات اخیر«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان و چراغ سبز نشان دادن به تروریست‌های آمریکایی برای مذاکره مجدد گفت: متاسفانه هر گاه ما در بزنگاه‌های بین المللی قرار گرفتیم، شاهد بودیم که آقای ظریف یک گاف گل به خودی به دشمن می دهد. ما نباید فراموش کنیم وقتی بشار اسد برای جشن پیروزی مبارزه با داعش با یک کار خیلی خیلی زیبا و هنرمندانه حاج قاسم سلیمانی به تهران آمد، آقای ظریف با آن استعفای بیجای خودش آن حلاوت و شیرینی این جشن را از کام ملت ایران زدود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات وزیر خارجه ادامه داد: نباید فراموش کنیم که در بحبوحه بررسی لایحه cft که قرار بود در مجلس تصویب بشود، به یکباره آقای ظریف صحبت از پولشویی در ایران کرد و چقدر در مجامع بین المللی همین حرف ایشان را مستند قرار دادند و به کشورمان فشار آوردند که ایران بایستی به fatf  بپیوندد و وزیر خارجه ایران از پولشویی در این کشور صحبت کرده و این موضوع را تایید کرده است. متاسفانه این حرف بی موقع و بی جا را از یک وزیر خارجه انتظار نداشتیم.
وی افزود: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری در نماز جمعه هم صراحتا فرمودند، مذاکره با اروپایی ها ایرادی ندارد اما با آمریکا وارد مذاکره نمی شویم ولی متاسفانه وزیر خارجه با اینکه صحبت از رهبری می کنند اما در عمل متاسفانه شاهد آن هستیم که عمل دیگری انجام می دهند.
این نماینده مجلس با اظهار تاسف از مواضع دوگانه وزیر خارجه کشورمان گفت: تاسف برانگیز است  آقای ظریف از شهادت سپهبد سلیمانی با اندوه و چشمی اشک آلود سخن می گوید و هنوز چهلم این شهید بزرگوار نگذشته است ایشان دم از مذاکره با قاتلانی می زند که حاج قاسم را ترور کرده اند.
 ابوالفضل ابوترابی در مصاحبه با مهر نیز با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران، اظهارداشت: محبوبیت رئیس‌جمهور به شدت کاهش یافته است و دولت یازدهم و دوازدهم عملکردی در بخش های اقتصاد، معیشت، مسکن و اشتغال ندارد.روحانی در راستای ایجاد فضای دوقطبی کاذب در انتخابات برنامه ریزی می‌کند. در انتخابات سال ۹۶ نیز همین فضای دوقطبی را ایجاد کرد و جای جلاد و شهید را عوض کرد.

ابوترابی با انتقاد از هجمه وسیع جریان دولت و رئیس جمهور علیه شورای نگهبان اظهارداشت: رئیس‌جمهور با ایجاد این دوقطبی و هجمه وسیع علیه شورای نگهبان به دنبال احیای محبوبیت از دست رفته است تا عدم کارآیی خود در چهار سال گذشته را تحت پوشش قرار دهد و جنگ رسانه ای به راه بیندازد.

ابوالفضل ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی

پاس گل های ظریف و دو قطبی سازی های روحانی