پایان تحصن ۳ روزه مردم گلدشت
پایان تحصن ۳ روزه مردم گلدشت

تحصن صدها نفری مردم گلدشت که در اعتراض به ادامه مشکلات آنها با مجتمع امور اقتصادی کمیته امداد از سه شنبه هفته گذشته شروع شده بود در آخرین ساعات هفته گذشته به دنبال اعلام مفاد صورتجلسه تشکیل شده در استانداری اصفهان بدون کمترین تنشی پایان یافت. در جلسه ای که در استانداری اصفهان با حضور […]

تحصن صدها نفری مردم گلدشت که در اعتراض به ادامه مشکلات آنها با مجتمع امور اقتصادی کمیته امداد از سه شنبه هفته گذشته شروع شده بود در آخرین ساعات هفته گذشته به دنبال اعلام مفاد صورتجلسه تشکیل شده در استانداری اصفهان بدون کمترین تنشی پایان یافت.

در جلسه ای که در استانداری اصفهان با حضور مسئولان ارشد استان و شهرستان تشکیل شد،پس از بحث و بررسی در مورد مسائل مختلف مرتبط با این موضوع مواردی مانند متوقف کردن برخی احکام صادر شده بر علیه مالکیت مردم گلدشت بر روی زمین های زراعی،باغات و منازل مسکونی به همراه پیگیری قانونی احقاق حق افراد دارای سند و نسق مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

ابوترابی نماینده مردم در مجلس نیز که در دومین شب تحصن نیز در جمع مردم حضور پیدا کرده بود، در آخرین شب نیز پس از ابلاغ مصوبات جلسه تشکیل شده و اقامه نماز جماعت به همراه معترضین خواستار پایان این تحصن سه روزه شده بود.

تشکر از مردم گلدشت به خاطر برگزاری آرام،بدون تشنج و مدیریت شده تحصن شبانه روزی صدها نفره و ندادن بهانه به شبکه های معاند نظام و رسانه های مغرض جهت انجام تبلیغات سوء بر علیه مردم شهید پرور گلدشت و نجف آباد از دیگر موارد مطرح شده از سوی نماینده مجلس در آخرین سخنرانی اش در جمع معترضین است.

لازم به ذکر است که در اولین سالهای انقلاب یکی از حکام شرع نجف آباد به توقیف تمامی اموال مرحوم کازرونی از اربابان قدیمی شهر گلدشت حکم داده بود که در این میان مجتمع اقتصادی کمیته امداد بدون توجه به واگذاری رسمی و قانونی بخشی از اموال شخص مورد نظر به دیگر افراد، بخش زیادی از زمین ها،باغات و دیگر ساختمان های موجود در شهر گلدشت را توقیف و مدعی مالکیت بر آنها شد که این مشکل در طول سه دهه اخیر همچنان ادامه پیدا کرده است.