پایان تدوین اولین قسمت مستند شهید یزدانی
پایان تدوین اولین قسمت مستند شهید یزدانی

تدوین اولین قسمت مستند « به رسم پرواز۲» که به فعالیت های سردار شهید غلامرضا یزدانی در عرصه های مختلف و نقش وی در تشکیل و پیشرفت توپخانه سپاه می پردازد، به پایان رسید. این مستند در سال ۹۲ در استاه هایی مانند تهران،مازندران و تبریز به تهیه کنندگی کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف […]

تدوین اولین قسمت مستند « به رسم پرواز۲» که به فعالیت های سردار شهید غلامرضا یزدانی در عرصه های مختلف و نقش وی در تشکیل و پیشرفت توپخانه سپاه می پردازد، به پایان رسید.

این مستند در سال ۹۲ در استاه هایی مانند تهران،مازندران و تبریز به تهیه کنندگی کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد تولید شده بود ولی به دلایلی کار تدوین آن تا امروز به تعویق افتاده بود.

کارگردانی این اثر را جواد علی یار بر عهده داشته و مسعود پولاد چنگ به عنوان مدیر تولید در تهیه آن مشارکت داشته اند.

شهید غلامرضا یزدانی جزء شهدایی بود که در سانحه سقوط جت فالکن سپاه در شب عرفه سال ۸۴، به همراه تنی دیگر از فرماندهان، به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت رسید.

این شهید هجدهم دی ماه سال ۱۳۴۰ در شهرستان نجف آباد متولد شد. او در دبستان نهم آبان آموختن را آغاز نمود. دوره‌ی راهنمایی را در مدرسه امیرکبیر گذراند و به علت علاقه به دروس فنی در رشته راه و ساختمان در هنرستان آیت الله طالقانی ادامه تحصیل داد.