پایان تصویر برداری«معادله مجهول» در جاجا
پایان تصویر برداری«معادله مجهول» در جاجا

خبرگزاری میزان: تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی معادله مجهول از تولیدات انجمن سینمای جوانان نجف آباد به پایان رسید. تصویربرداری فیلم کوتاه معادله مجهول به کارگردانی سعید قندهاری در روستای “جاجا” ۱۵ روز به طول انجامید.این فیلم کوتاه داستان پسر بچه ای را روایت می کند که در کلاسی درس می خواند که پدرش معلم آن […]

خبرگزاری میزان: تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی معادله مجهول از تولیدات انجمن سینمای جوانان نجف آباد به پایان رسید. تصویربرداری فیلم کوتاه معادله مجهول به کارگردانی سعید قندهاری در روستای “جاجا” ۱۵ روز به طول انجامید.این فیلم کوتاه داستان پسر بچه ای را روایت می کند که در کلاسی درس می خواند که پدرش معلم آن کلاس است و این موضوع مشکلاتی را برای او و پدرش به وجود می آورد.قندهاری پیش از این فیلم های کوتاه کلید توانایی،عطش،مکتب علم ،فقط یک شب یلدا می شود و عبدالله چیزی نمی شنود را در کارنامه هنری خود دارد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:نویسنده،تصویربردار و کارگردان:سعید قندهاری،صدابردار:احمد مهری،منشی صحنه:مریم سلیمی،دستیاران تصویر:مسلم امینی و علیرضا باستانی،دستیاران کارگردان:پارسا ابولقاسمی و عادل عباسپور،تهیه کننده:انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نجف آباد همچنین گفتنی است،که تمامی عوامل این فیلم کوتاه از هنرجویان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان دفتر نجف آباد هستند.