پایان تصویر برداری نماهنگ آخرین قدم در نجف آباد
پایان تصویر برداری نماهنگ آخرین قدم در نجف آباد

مراحل تصویر برداری نماهنگ آخرین قدم که به تهیه کنندگی یداله عابدی و کارگردانی مشترک این هنرمند با مرتضی سلطانی در موضوع شهدای دانش آموزان و معلم نجف آباد جهت پخش در اجلاسیه ملی شهدای این شهر در حال تهیه و تدوین است به پایان رسید. در این نماهنگ که به سفارش اداره آموزش و […]

مراحل تصویر برداری نماهنگ آخرین قدم که به تهیه کنندگی یداله عابدی و کارگردانی مشترک این هنرمند با مرتضی سلطانی در موضوع شهدای دانش آموزان و معلم نجف آباد جهت پخش در اجلاسیه ملی شهدای این شهر در حال تهیه و تدوین است به پایان رسید.
در این نماهنگ که به سفارش اداره آموزش و پرورش و همکاری کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد تهیه می شود مجموعه هایی مانند شهرداری،ناحیه مقاومت بسیج و انجمن سینمای جوانان ایران نیز مشارکت دارند.
لازم به ذکر است که همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی شهدا در اواخر مهر ماه امسال در نجف آباد ادارات مختلف در حاشیه این برنامه غرفه های مختلفی را برپا می کنند که در این میان اداره آموزش و پرورش نجف آباد نیز با توجه به داشتن یکی از بالاترین آمار مربوط به شهدای دانش آموز و معلم در سطح کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهد بود.

.