پایان ثبت نام  انتخابات مجلس در نجف آباد با ۵۰ کاندید/۳ زن و شاخص ترین گزینه اصلاح طلبان ثبت نام کردند
پایان ثبت نام  انتخابات مجلس در نجف آباد با ۵۰ کاندید/۳ زن و شاخص ترین گزینه اصلاح طلبان ثبت نام کردند

 با پایان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون در فرمانداری ویژه نجف آباد، ۵۰ نفر که در میان آنها ۵ زن و یک روحانی نیز دیده می شوند، شانس خود را برای نشستن بر صندلی های سبز بهارستان در حدود دو ماه آینده امتحان […]

 با پایان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون در فرمانداری ویژه نجف آباد، ۵۰ نفر که در میان آنها ۵ زن و یک روحانی نیز دیده می شوند، شانس خود را برای نشستن بر صندلی های سبز بهارستان در حدود دو ماه آینده امتحان خواهند کرد.
دیروز جمعه در چهارمین روز زمستان،کار ثبت نام تا حدود ساعت ۵ عصر ادامه داشت و با ثبت نام از ۱۰ کاندید جدید، مجموع آمار ثبت نام شدگان به پنجاه نفر رسید.
از نکات جالب ثبت نامهای امروز می توان به داوطلب شدن ۳ زن دیگر و ثبت نام یکی از گزینه ای اصلی جناح اصلاح طلبان که در حال حاضر عضو شورای شهر اصفهان است،اشاره کرد.
مردم حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون حدود ۱ ماه باید منتظر اعلام اسامی نفرات تایید صلاحیت شده بمانند که در مرحله اول،هیات نظارت انتخابات با ترکیب جمعی از معتمدان و مسئولان در خصوص آن اعلام نظر خواهد کرد.