پایان ددلیفت قهرمانی نجف آباد
پایان ددلیفت قهرمانی نجف آباد

پایگاه خبری اداره ورزش و جوانان: رقابت های قهرمانی ددلیفت باشگاه های نجف آباد با حضور ۱۱۲ نفر از نوزده تیم  در دوازده وزن و چهار رده سنی به میزبانی سالن انقلاب این شهرستان به کار خود پایان داد. در این دوره که با حضور تیم هایی از اصفهان، فولادشهر، برخوار، رهنان و تیران برگزار […]

پایگاه خبری اداره ورزش و جوانان: رقابت های قهرمانی ددلیفت باشگاه های نجف آباد با حضور ۱۱۲ نفر از نوزده تیم  در دوازده وزن و چهار رده سنی به میزبانی سالن انقلاب این شهرستان به کار خود پایان داد.

در این دوره که با حضور تیم هایی از اصفهان، فولادشهر، برخوار، رهنان و تیران برگزار شد در رده سنی نوجوانان تیم های ایران امروز، تمدن طلایی و شاهدان ایثار  و در بخش جوانان هم به ترتیب تیم های بیت الله عباسپور، شاهدان ایثار و جوانان رهنان عناوین اول تا سوم تیمی را به دست آوردند.

در بخش بزرگسالان هم به ترتیب تیم های قهرمان، بیت الله عباسپور و شاهدان ایثار بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در پیشکسوتان نیز برخوار، تمدن سلایی و المپیک فولادشهر عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

عناوین قهرمانی اوزان مختلف رده سنی نوجوانان به  رضا نجفی، عرفان غیور، امیرحسین نوروزی، حسین سعیدی، امیر اشراقی، محمدحسین باقری، رضا شهریاری، صادق سورانی، سهیل سلطانی، مرتضی زارع، مهدی حسینی  و عرفان امینی رسید و در جوانان هم شرکت کنندگانی چون سعید مقصودی، امیر حافظی، نوید رحمانی، محسن همتیان، مصطفی رحمانی، عرفان جان قربان، مهران سهرابی، سجاد احمدی، حسین براتی، محمدامین مجیدی و حامد رضازاده به نشان طلا دست پیدا کردند.

در قسمت بزرگسالان نیز عناوین قهرمانی سهم صمد کریمی، بهرام ذکریا، سیدمهرداد الوند، امیرصادقی، علی قربانی، مسعود حسین وند، رامین شریف پور، سیدمهدی حسینی، رسول ربانیان و رضا سورانی شد

سعید انتشاری، احمدرضا عاطفی، غلامرضا شیرجزی، حسین خجندی، عبدالخالق قانعی، سید افراسیاب سالمی، فریدون غلامیان، حسن عرفانی  و حسین کاظمی نیز در رده سنی پیشکوستان به قهرمانی اوزان مختلف رسیدند.