پایان دست و پنجه نرم کردن۶۴ کشتی گیر نوجوان نجف آبادی
پایان دست و پنجه نرم کردن۶۴ کشتی گیر نوجوان نجف آبادی

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در پایان مسابقات کشتی نوجوانان نجف آباد که با حضور شصت و چهار ورزشکار و در دوازده وزن به میزبانی سالن ورزشی تختی در جریان بود تیم های کهریزسنگ،تختی و امیر آباد مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. نوری مسئول روابط […]

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در پایان مسابقات کشتی نوجوانان نجف آباد که با حضور شصت و چهار ورزشکار و در دوازده وزن به میزبانی سالن ورزشی تختی در جریان بود تیم های کهریزسنگ،تختی و امیر آباد مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نوری مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نجف آباد  با اعلام این مطلب اضافه کرد:« در این مسابقات که با برگزاری هفتاد و هشت کشتی همراه بود کهریزسنگ با نود،تختی با چهل و دو و امیر آباد با سی و شش امتیاز به عنوان تیم های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.»

لازم به ذکر است که در این دوره از مسابقات که محمد کریم زاده به عنوان مسئول جدول و محمدعلی رشیدی در جایگاه سرپرست به برگزاری هر چه بهتر رقابت ها کمک می کردند نتایج زیر در اوزان مختلف به دست آمد.

در وزن ۳۰ کیلوگرم : امیرحسین سلطانی از کهریزسنگ مقام اول- محمدصادق حاجیان از کهریزسنگ مقام دوم و: احمدرضا مختاری از امیرآباد جایگاه سوم را به دست آوردند.

در ۳۲ کیلوگرم سهیل صالحی پور از امیرآباد جایگاه اول، محمدمهدی صالحی از کهریزسنگ مقام دوم و بهنام عیدیوندی از یزدانشهر مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در دسته ۳۵ کیلوگرم محمدرضامختاری از امیرآباد اول، مهدی جمشیدیان از کهریزسنگ دوم و محمدبراتی از کهریزسنگ سوم شدند.

در ۳۸ کیلوگرم امین نجفیان از تختی میزبان مقام اول،علی صالحی از کهریزسنگ مقام دوم و مهدی شکرانی از کهریزسنگ مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در دسته ۴۲ کیلوگرم علیرضا طایفه قنبر از کهریزسنگ اول، محمدامینی از کهریزسنگ دوم و علی اکبر لطفی از کهریزسنگ سوم شدند.

در دسته ۴۷ کیلوگرم نیز محمدعلی نادری، محسن صالحی و علیرضاامینی همگی از کهریزسنگ مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ۵۴کیلوگرم هم افشین صالحی و ابوالفضل ظاهری از یزدانشهر مقام های اول و دوم را کسب کردند.

در دسته ۵۹ کیلوگرم ابوالفضل حسنی ازتختی، مهدی سورانی از شهید سمندری و مهدی شمسی از کهریزسنگ توانستند جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

در ۶۶ کیلوگرم احمدصالحی و رسول قربانی از کهریزسنگ و محمدبیات نژاد از امیرآباد موفق به کسب نشان های طلا،نقره و برنز شدند.

دسته ۷۳ کیلوگرم این رقابت ها نیز علیرضامحمدکریمی از باشگاه تختی، مهدی پورقوریان و وعلیرضا جولائی از باشگاه شهید سمندری را به عنوان نفرات اول تا سوم خود شناخت.

پس از ۷۵ کیلوگرم نیز که محمد مهدی قاسمی از کهریزسنگ به تنهایی سکوی اول را برای خود نگه داشت

در دسته ۸۶ کیلوگرم هم پویایوسفی از تختی، مهدی دربانی و سینا مهدی نژاد از باشگاه شهید سمندری جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

منبع خبر: najafabadnews.ir