پایان رقابت برترین بانوان شوتوکان کار کشور در نجف آباد
پایان رقابت برترین بانوان شوتوکان کار کشور در نجف آباد

رقابت های دو روزه قهرمانی کشور کاراته سبک شوتوکان بانوان کشور که با حضور چهارصد و هفده ورزشکار یازده تیم از استان های مختلف و کشور عراق به عنوان مهمان برگزار شد با شناخت نفرات برتر در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به کار خود پایان داد. در این رقابت ها که در […]

رقابت های دو روزه قهرمانی کشور کاراته سبک شوتوکان بانوان کشور که با حضور چهارصد و هفده ورزشکار یازده تیم از استان های مختلف و کشور عراق به عنوان مهمان برگزار شد با شناخت نفرات برتر در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به کار خود پایان داد.
در این رقابت ها که در چهار رده سنی بزرگسالان،جوانان، نوجوانان و نونهالان و دو بخش کمربند های سبز ، آبی و بنفش در کنار قهوه ای و مشکی برگزار شد عنوان فنی ترین مبارزان به اعضای تیم خوزستان و کاپ اخلاق نیز نصیب تیم خراسان شمالی شد.
در بخش کمربندهای سبز،آبی و بنفش رقابت ها نیز تیم های اصفهان،چهار محال وبختیاری مقام های اول و دوم و دو تیم زنجان وسیستان و بلوچستان نیز به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در کمربند های مشکی و قهوه ای نیز اصفهانی ها به همراه زنجان و سیستان و بلوچستان با تکرار عناوین خود در بخش کمربند های سبز،آبی و بنفش تیم هرمزگان را این بار در رده دوم مسابقات قهرمانی کشور قرار دادند.
این رقابت ها با حضور تیم های کاراته سبک شوتوکان استان های اصفهان،سیستان و بلوچستان،چهار محال و بختیاری،یزد،کرمان،خراسان شمالی،هرمزگان،خوزستان،زنجان،مازندران و گیلان در دو رشته کمیته و کاتا به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد.
منبع خبر: najafabadnews.ir