پایان مسابقات فوتسال دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد نجف آباد
پایان مسابقات فوتسال دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد نجف آباد

زنجان قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد شد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: زنجان قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی شد. علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان با شکست خراسان رضوی در دیدار پایانی قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی «یادواره شهدای دانشجو» شد. […]

زنجان قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: زنجان قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی شد.

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان با شکست خراسان رضوی در دیدار پایانی قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی «یادواره شهدای دانشجو» شد.

این مسئول متذکر شد: تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مسابقات فوتسال با شکست تیم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه دیدار پایانی قهرمانی مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: دو تیم زنجان و خراسان رضوی در مقابل هم قرار گرفتند و در بازی نزدیک و فشرده در وقت قانونی و وقت اضافه بر نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: در این بازی تیم زنجان بعد از نتیجه تساوی در ضربات پنالتی با نتیجه ۱۰ بر ۹ تیم خراسان رضوی را شکست داد.

این مسئول با اشاره به اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید، بیان داشت: پیش از این تیم دانشگاه اسلامی مازندران با شکست تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم در دیدار رده بندی این مسابقات به مقام سوم رسید.

فیروزفر با اشاره به اینکه این مسابقات از ۲۷ بهمن ماه سال جاری به میزبانی واحد نجف آباد اصفهان آغاز شد، ادامه داد: این مسابقات با رقابت ۲۹ تیم از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشورمان تا به امروز ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در پنج گروه چهار تیمی و سه گروه سه تیمی با حضور دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌های آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه دوره نخست این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شده، متذکر شد: مابقی این مسابقات به صورت حذفی انجام شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ۴۶۰ نفر از ورزشکاران، مربیان، داوران و… در هشت روز از مسابقات حضور داشتند.