پخش مستندی از مدافع حرم نجف آبادی  در شبکه افق
پخش مستندی از مدافع حرم نجف آبادی  در شبکه افق

نهمین قسمت مجموعه «ملازمان حرم» گفتگو با همسر شهید علیرضا نوری از شهدای مدافع حرم، پنجشنبه ۲۹ بهمن از شبکه افق پخش می شود. مجموعه «ملازمان حرم» کاری از تلویزیون اینترنتی نصر درباره شهدای مدافع حرم است و برای بهتر شناساندن آنها به مخاطب به سراغ نزدیک ترین افراد به آنها می رود و از […]

نهمین قسمت مجموعه «ملازمان حرم» گفتگو با همسر شهید علیرضا نوری از شهدای مدافع حرم، پنجشنبه ۲۹ بهمن از شبکه افق پخش می شود.

مجموعه «ملازمان حرم» کاری از تلویزیون اینترنتی نصر درباره شهدای مدافع حرم است و برای بهتر شناساندن آنها به مخاطب به سراغ نزدیک ترین افراد به آنها می رود و از شبکه افق پخش می شود.

شهدای مدافع حرم عنوانی است که برای اشخاصی به کار می رود که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تکفیری ها به شهادت می رسند و با خون خود در مقابل جریانی تروریستی ایستادگی می کنند.

این هفته شهره پیرانی مجری برنامه به اصفهان و شهر نجف آباد رفته و با آزاده عشوری همسر شهید علیرضا نوری گفتگو می کند. ستوان دوم علیرضا نوری از نیروهای لشکر هشت نجف اشرف استان اصفهان بود که برای مأموریت مستشاری به سوریه اعزام شد و بهار امسال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سید هاشم موسوی تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد که نهمین قسمت آن برای پخش از شبکه افق در روز پنجشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۲۱ در نظر گرفته شده است.

تکرار این برنامه هم در ساعت های ۱۱ و ۱۵ روز جمعه این هفته پخش می شود.

منبع:خبرگزاری مهر