پلمب ۲ واحد تولید آبگرمکن غیراستاندارد در نجف آباد
پلمب ۲ واحد تولید آبگرمکن غیراستاندارد در نجف آباد

خبرگزاری ایمنا: مدیروابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: ۲ واحد تولید کننده آبگرمکن غیراستاندارد که اقدام به ساخت محصولات مغایر با استانداردها می کردند ، شناسایی و پس از پلم خط تولید تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. به گزارش ایمنا طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اداره کل استاندارد ۲ واحد متخلف […]

خبرگزاری ایمنا: مدیروابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: ۲ واحد تولید کننده آبگرمکن غیراستاندارد که اقدام به ساخت محصولات مغایر با استانداردها می کردند ، شناسایی و پس از پلم خط تولید تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.
به گزارش ایمنا طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اداره کل استاندارد ۲ واحد متخلف مذکور که در نجف آباد اصفهان اقدام به تولید محصولات فاقد کیفیت و مغایر با استاندارد های ملی ایران می کردند را شناسائی و پس از احراز تخلف صورت گرفته خط تولید آنان پلمب و برابر قانون به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.
مسئول روابط عمومی اداره استاندرد اصفهان با بیان این مطلب، اظهار داشت: انتخاب و استفاده از آبگرمکن استاندارد در ایمنی و سلامت مصرف کنندگان و به ویژه اعضای خانواده ها اهمیت دارد.
صالحی تاکید کرد: در هنگام خرید این محصول آبگرمکنی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن نشان استاندارد ملی ایران و سیستم های ایمنی استاندارد، به شیر اطمینان نیز مجهز باشد.
وی تصریح کرد: دقت و سختگیری در انتخاب لوازم خانگی استاندارد به خصوص لوازم گازسوز، ایمنی خانه و خانواده را تضمین می کند.