پلمپ واحد غیر مجاز با ۲ تن کشک فاسدشده  در نجف آباد
پلمپ واحد غیر مجاز با ۲ تن کشک فاسدشده  در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اصفهان از شناسایی و توقیف محموله ۲ تنی کشک فاسد خبر داد و گفت: واحد متخلف با دستور مقام قضایی پلمپ شد. سرهنگ جعفری‌نژاد اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک واحد تولیدی واقع در یکی از شهرک‌های صنعتی اقدام به جمع‌آوری کشک‌های فاسد شده می‌کند، موضوع به […]

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اصفهان از شناسایی و توقیف محموله ۲ تنی کشک فاسد خبر داد و گفت: واحد متخلف با دستور مقام قضایی پلمپ شد.
سرهنگ جعفری‌نژاد اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک واحد تولیدی واقع در یکی از شهرک‌های صنعتی اقدام به جمع‌آوری کشک‌های فاسد شده می‌کند، موضوع به صورت ویژه تحت پیگرد پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با بررسی موضوع، مشخص شد که متصدی مربوطه طی فرآوری، کشک‌های فاسد را به کشک مایع تبدیل می‌کند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و همراهی نماینده بهداشت به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از آن، مقدار ۲ تن کشک غیربهداشتی کاملا کپک زده را که از استان‌های دیگر خریداری شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اصفهان با بیان اینکه محموله با دستور قضایی توقیف و محل نگهداری آن پلمپ شد، ‌تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای با سوء استفاده و کسب منافع بیشتر، قصد به خطر انداختن سلامت مردم را دارند اما پلیس به شدت با این افراد برخورد می‌کند.
سرهنگ جعفری‌نژاد اظهار کرد: به همین منظور از همه شهروندان استدعا داریم در صورت مشاهده چنین مواردی و اطلاع از این افراد متخلف با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
منبع: خبرگزاری ایمنا