پیام سردار امینی در مورد تایید نشدن صلاحیتش در نجف آباد
پیام سردار امینی در مورد تایید نشدن صلاحیتش در نجف آباد
سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی امینی فرمانده سابق لشکر 8 نجف اشرف که برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون نامزد شده و در اولین مرحله بررسی صلاحیت ها، با گزینه عدم تایید صلاحیت مواجه شده، با ارسال پیامی به این موضوع واکنش نشان داده است.

پیام سردار امینی در مورد تایید نشدن صلاحیتش در نجف آباد

سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی امینی فرمانده سابق لشکر ۸ نجف اشرف که برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون نامزد شده و در اولین مرحله بررسی صلاحیت ها، با گزینه عدم تایید صلاحیت مواجه شده، با ارسال پیامی به این موضوع واکنش نشان داده است.

البته با توجه به بررسی اعتراض ها توسط شورای نگهبان، امینی در کنار برخی دیگر از کاندیداها هنوز فرصت حضور در عرصه انتخابات را دارند و می توانند با حضورشان ضمن خارج کردن صحنه رقابت ها از حالت تک قطبی، شور و انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات را افزایش دهند.

متن کامل پیام سردار امینی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
همه باید بپذیریم که میزان تشخیص شورای نگهبان است.
امام خمینی (ره)
همیشه دشمنان انقلاب تلاش کرده اند ارکان نظام اسلامی را هدف قرار داده و در هر فرصتی موجبات تضعیف این ارکان شوند.
روزی اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه را می‌زنند و روزی دیگر نهادهای برآمده از متن انقلاب و حافظان آن همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و شورای نگهبان را.
متاسفانه گاهی دشمن سخن خود در تضعیف این ارکان  از جمله شورای نگهبان را از زبان خودی های ساده اندیش به بهانه عدم احراز صلاحیت خود بر زبان جاری می‌سازد. اما دشمنان قسم خورده انقلاب باید بدانند تیرشان به سنگ خورده و ما فرزندان امام و ولایت در زمین آنان بازی نخواهیم کرد و بازی نخواهیم خورد.
دشمن بداند ما فرزندان انقلاب به تأسی از معمار کبیر انقلاب هشدار می‌دهیم که «تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است».
دشمن باید بداند ما سربازان ولایت با تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان، «شورای نگهبان را حافظ شریعت نظام اسلامی» می‌دانیم و ضمن حمایت کامل خود از آن، هر تصمیمی که آن شورا بگیرد با جان و دل پذیرا می‌باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
محمدتقی امینی کهریزسنگی

محمد تقی امینی

محمد تقی امینی

پیام سردار امینی در مورد تایید نشدن صلاحیتش در نجف آباد