پیروزی تیم فوتبال بانوان نجف آباد بر شهرداری ارومیه
پیروزی تیم فوتبال بانوان نجف آباد بر شهرداری ارومیه

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور ، تیم آینده سازان نجف آباد ۷ بر۲ مهمانش همیاری شهرداری ارومیه را شکست داد. شاگردان شیوا امینی در تیم آینده سازان درنیمه اول این بازی ابتدا مقابل مهمان خود غافلگیر شدند و ۲ گل دریافت کردند اما در ادامه بازی کنترل توپ و میدان […]

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور ، تیم آینده سازان نجف آباد ۷ بر۲ مهمانش همیاری شهرداری ارومیه را شکست داد.
شاگردان شیوا امینی در تیم آینده سازان درنیمه اول این بازی ابتدا مقابل مهمان خود غافلگیر شدند و ۲ گل دریافت کردند اما در ادامه بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و توانستند با تساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم ، تیم آینده سازان حملات خود را بیشتر کرد و توانست با استفاده از بازیکنان جوان و سرعتی خود و توپ گیری در میانه های زمین هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.
کیمیا مختاری،سوزان ستوده و شقایق روزبهانی برای آینده سازان و آینا رغایی و سمیرا اسماعیلی برای شهرداری ارومیه در این بازی گلزنی کردند.
کیمیا مختاری از تیم آینده سازان با به ثمر رساندن ۵ گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
تیم آینده سازان میهن نجف آباد با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد و همیاری شهرداری ارومیه هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه هفتم ماند.
آینده سازان در هفته آینده مهمان هیئت سیستان و بلوچستان است و همیاری شهرداری ارومیه از دلوارکشتی جنوب پذیرایی می کند.