پیروزی زنان فوتبالیست نجف آباد با ۲ گل
پیروزی زنان فوتبالیست نجف آباد با ۲ گل

نسرین امینی سرمربی تیم فوتبال آینده سازان نجف آباد درباره پیروزی تیمش در برابر شهرداری بم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: ما در هفته گذشته با برنامه‌ریزی منسجم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا بچه‌ها بتوانند در آب و هوای گرم بم نمایش خوبی داشته باشند. وی افزود: در این […]

نسرین امینی سرمربی تیم فوتبال آینده سازان نجف آباد درباره پیروزی تیمش در برابر شهرداری بم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: ما در هفته گذشته با برنامه‌ریزی منسجم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا بچه‌ها بتوانند در آب و هوای گرم بم نمایش خوبی داشته باشند.

وی افزود: در این دیدار سخت بازیکنان ما در نیمه نخست با تمام قدرت ظاهر نشدند و تا به خودشان آمدند کمی طول کشید اما گل صفورا جعفری در این نیمه سبب شد که ما از حریف پیشی بگیریم و تیم شهرداری هم با دریافت این گل از نظر روانی به هم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و بازیکنان بم نتوانستند از سد دفاعی تیم ما عبور کنند و ما در دقایق انتهایی بازی با گل مژگان قریش‌وند کار را تمام کردیم و ۲ بر صفر حریف را شکست دادیم.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش در برابر نماینده سنندج بیان کرد: این تیم هم تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و ترکیب خوبی دارد اما ما امسال صدر صد برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم.

امینی درباره جدایی زودهنگام مریم آنالویی سرمربی این تیم و جایگزینی‌اش به جای آنالویی برای هدایت آینده‌سازان تصریح کرد: خانم آنالویی به خاطر مشکلات شخصی تصمیم گرفتند که از تیم جدا شوند و من هم با توجه به اینکه در تمام مدت در کنار تیم بودم و فصل هم آغاز شده بود این مسئولیت را پذیرفتم.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهمن نجف‌آباد روز گذشته در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان موفق شد تیم شهرداری بم قهرمان فصل گذشته لیگ را در بم شکست دهد.

منبع:تسنیم