چادری شدن چند دانشجوی دانشگاه آزاد نجف آباد در حضور الهام چرخنده
چادری شدن چند دانشجوی دانشگاه آزاد نجف آباد در حضور الهام چرخنده

ر بخشی از جشن ولادت حضرت زینب (س) در دانشگاه آزاد نجف آباد، به دعوت وی و با حضور دانشجویان دختر مراسم اهدای چادر حضرت زهرا(س)، توسط الهام چرخنده برگزار شد. مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت زینب (س) امروز همزمان با بزرگداشت روز پرستار و مهندس، با حضور یک مهمان خاص و البته اتفاقاتی ویژه […]

ر بخشی از جشن ولادت حضرت زینب (س) در دانشگاه آزاد نجف آباد، به دعوت وی و با حضور دانشجویان دختر مراسم اهدای چادر حضرت زهرا(س)، توسط الهام چرخنده برگزار شد.

چرخنده چرخنده۲

مراسم جشن بزرگ میلاد حضرت زینب (س) امروز همزمان با بزرگداشت روز پرستار و مهندس، با حضور یک مهمان خاص و البته اتفاقاتی ویژه در دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد برگزار شد.
دانشجویان در این جشن که از صبح امروز در تالار شهید میردامادی این دانشگاه برگزار شد، پس از سخنرانی الهام چرخنده از بازیگران سینما و تلویزیون، شاهد یک اتفاق ویژه بودند.
بعد از صحبت های چرخنده راجع به اتفاقاتی که در مدت اخیر برایش رخ داده بود و تحت تاثیر قرار گرفتن حضار؛ به دعوت وی و با حضور دانشجویان دختر، مراسم اهدای چادر حضرت زهرا(س)، توسط الهام چرخنده برگزار شد.
طی این مراسم، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، حجاب برتر اسلامی و پوشش چادر را برای ادامه زندگی اجتماعی خود انتخاب کردند.

منبع خبر:imna.ir