کاهش ۸۵درصدی درآمد بیمارستان نجف آباد
کاهش ۸۵درصدی درآمد بیمارستان نجف آباد
تجارت گردان: مهناز فتاحی رییس بیمارستان فاطمه زهرا نجف آباد گفت: درآمدهای بیمارستان 85 درصد و میزان اعمال جراحی 47 درصد کاهش داشته و نگرانی ما از تشدید ابتلا به کرونا در فصل پاییز است.

کاهش ۸۵درصدی درآمد بیمارستان نجف آباد

تجارت گردان: مهناز فتاحی رییس بیمارستان فاطمه زهرا نجف آباد گفت: درآمدهای بیمارستان ۸۵ درصد و میزان اعمال جراحی ۴۷ درصد کاهش داشته و نگرانی ما از تشدید ابتلا به کرونا در فصل پاییز است.

فتاحی در حاشیه افتتاح بخش سی تی اسکن و پد بالگرد بیمارستان به مناسبت هفته دولت گفت: نگران تامین تجهیزات مورد نیاز در صورت اعلام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای ورود ویژه به بحث درمان کرونا هستیم.

وی ادامه داد: توسعه واحد رادیولوژی و راه‌اندازی سی تی اسکن این بیمارستان از ۲۶۵ به ۷۰۶ متر مربع با اعتبار بیش از سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان به عنوان یکی از بهترین مراکز رادیولوژی در کشور در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

فتاحی خاطر نشان کرد: همچنین پد بالگرد بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نیز با مساحت ۹۰۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با همکاری خیرین و با مشارکت ویژه هوانیروز اصفهان به بهره برداری رسیده است.

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد در حاشیه بازدید دکتر شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی از این مجموعه اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در نجف آباد مناسب نیست، بیش از نیمی از تخت‌های این بیمارستان به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا تخصیص یافته است.

نجف آباد نیوز: فتاحی در متن خبر اشاره ای به دلیل کاهش درآمد و اعمال جراحی این بیمارستان نکرده ولی به نظر می رسد کاهش مراجعه شهروندان به برخی مراکز درمانی، به دلیل ترس از ابتلا به کرونا روی داده است.

خبر بیمارستان تامین اجتماعی نجف آباد

خبر بیمارستان تامین اجتماعی نجف آباد

کاهش ۸۵درصدی درآمد بیمارستان نجف آباد