کتابت یک روزه قرآن در مهر پرور
کتابت یک روزه قرآن در مهر پرور

 به رسم چند سال اخیر،امسال نیز تعدادی از اساتید خوشنویسی نجف آباد بخشهایی از قرآن را در ماه مبارک رمضان کتابت خواهند کرد. در برنامه امسال که به میزبانی خانه تاریخی مهر پرور به عنوان اولین موزه مردم شناسی این شهر برگزار خواهد شد، حدود ۱۰ نفر از این اساتید به سرپرستی استاد احمدی یکی […]

 به رسم چند سال اخیر،امسال نیز تعدادی از اساتید خوشنویسی نجف آباد بخشهایی از قرآن را در ماه مبارک رمضان کتابت خواهند کرد.

در برنامه امسال که به میزبانی خانه تاریخی مهر پرور به عنوان اولین موزه مردم شناسی این شهر برگزار خواهد شد، حدود ۱۰ نفر از این اساتید به سرپرستی استاد احمدی یکی از سه دارنده مدرک دکتری افتخاری هنر در نجف آباد، این کار را انجام خواهند داد.

مراسم مذکور پنجشنبه هفته جاری  مصادف با یازدهمین روز تیر ماه از ساعت ۹ شب در محل این خانه برگزار می شود که در آن حضور علاقه مندان  بدون هیچ گونه محدودیتی خواهد بود.

لازم به ذکر است که از اوایل ماه مبارک رمضان نمایشگاهی از نسخ خطی و قرآن های قدیمی داریوش پِپدنی یکی از مجموعه داران شخصی(ساکن فولاد شهر) در این موزه در حال برگزاری است که امکان بازدید از آن همزمان با مراسم کتابت قرآن نیز وجود خواهد داشت.