کربلایی شدن دوچرخه سواران نجف آبادی+ تصاویر
کربلایی شدن دوچرخه سواران نجف آبادی+ تصاویر

فارس:به مناسبت اربعین حسینی، گروهی ۱۲ نفره از دوچرخه‌سواران نجف‌آباد مسیر نجف‌آباد تا کربلای معلی را رکاب خواهند زد. یاسر خدابنده، مسؤول گروه دوچرخه‌سواران راهیان حسینی  گفت: این حرکت نمادین از یادواره شهدا که نمادی از شهر نجف‌آباد است، با هدف نشان دادن عظمت و در صحنه بودن ملت ایران در تمام شرایط به دشمنان، […]

فارس:به مناسبت اربعین حسینی، گروهی ۱۲ نفره از دوچرخه‌سواران نجف‌آباد مسیر نجف‌آباد تا کربلای معلی را رکاب خواهند زد.

یاسر خدابنده، مسؤول گروه دوچرخه‌سواران راهیان حسینی  گفت: این حرکت نمادین از یادواره شهدا که نمادی از شهر نجف‌آباد است، با هدف نشان دادن عظمت و در صحنه بودن ملت ایران در تمام شرایط به دشمنان، با عنوان گروه دوچرخه سواران راهیان حسینی صبح  سه شنبه ۳آبان ماه آغاز شده است.

وی  افزود: این گروه متشکل از ۱۲ رکاب‌زن است که مسیر نجف‌آباد تا کربلای معلی را رکاب خواهیم زد و مدت زمان این برنامه حدوداً ۱۹ روز به طول می‌انجامد که مدت ۶ روز تا رسیدن به مرز چزابه، ۴ روز تا نجف و یک روز در کربلا، کاظمین و سامرا را رکاب خواهیم زد.

خدابنده ادامه داد: این برنامه سال گذشته نیز با حضور ۷ رکاب‌زن انجام شد و امسال به خاطر به میان آمدن نماد شهید محسن حججی، مشتاقان دیگری از دیگر شهرها نیز در مرز به ما ملحق خواهند شد.

به گزارش فارس، با وجود اطلاع‌رسانی‌های قبلی این مراسم با کم لطفی مسؤولان شهرستان برگزار شد. (تصاویر از ایمنا)