کشته شدن یک کارگر در آتش سوزی گلدشت
کشته شدن یک کارگر در آتش سوزی گلدشت

اصفهان امروز:صبح روز جمعه براثر سانحه آتش‌سوزی دریکی از کارخانه‌های گلدشت از توابع شهرستان نجف‌آباد متأسفانه یکی از کارگران این کارخانه جان خود را از دست داد. بر اساس شنیده هااز منابع آگاه  یکی از دستگاه های کارخانه ریسندگی و بافندگی پارس نفیس گلدشت دچار حادثه آتش‌سوزی شد که یکی از کارگران باسابقه این کارخانه […]

اصفهان امروز:صبح روز جمعه براثر سانحه آتش‌سوزی دریکی از کارخانه‌های گلدشت از توابع شهرستان نجف‌آباد متأسفانه یکی از کارگران این کارخانه جان خود را از دست داد.

بر اساس شنیده هااز منابع آگاه  یکی از دستگاه های کارخانه ریسندگی و بافندگی پارس نفیس گلدشت دچار حادثه آتش‌سوزی شد که یکی از کارگران باسابقه این کارخانه به نام موسی باقری ۳۷ ساله هنگامی‌که قصد خاموش کردن آتش را داشت دچار سوختگی شدید می‌شود اما پس از اعزام به بیمارستان براثر سوختگی شدید جان خو را از دست می‌دهد.

این منبع آگاه گفت: در این حادثه که ساعت ۸ صبح روز جمعه رخ داد بلافاصله مراتب به نیروهای امدادی اطلاع داده شد و عوامل آتش‌نشانی گلدشت و اورژانس به‌موقع در محل حادثه حاضر شدند و کارگر را به بیمارستان انتقال دادند اما به دلیل سوختگی شدید اقدامات بیمارستان نتیجه‌ای نداشته ومتاسفانه منجر به مرگ کارگر شد.
در این حادثه با توجه به حجم زیاد آتش و تلاش‌های آتش‌نشانان بعد از ۲ ساعت این عملیات به پایان رسید وآتش مهار شد.(تصویر آرشیوی است)