کشف ۳میلیارد کالای قاچاق در نجف آباد
کشف ۳میلیارد کالای قاچاق در نجف آباد
پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: ماموران يگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد حين گشت زني در آزاد راه شهيد كاظمي، به يک دستگاه كاميونت حامل کالا مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را  متوقف کردند.

کشف ۳میلیارد کالای قاچاق در نجف آباد

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد حین گشت زنی در آزاد راه شهید کاظمی، به یک دستگاه کامیونت حامل کالا مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را  متوقف کردند.

سرهنگ محمد حسین باباکلانی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدرک و مجوز قانونی برای حمل کالاهای گمرکی خود بود گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور ۹۸ دستگاه ماینر،  ۱۱۰ دستگاه پاور و ۷۰ کارتن انواع لوازم آشپزخانه،  لوازم الکترونیکی و لوازم خودرو کشف شد.

باباکلانی ارزش تقریبی این محموله قاچاق را ۳میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نجف آباد نیوز: نکته مهم در مورد کشف کالای قاچاق، سرنوشت این کالاها است. متاسفانه به دلیل ضعف قوانین و سوء تدبیرهای مسئولان رده بالاتر، کالاهای مکشوفه گاهی چند دست چرخیده و دوباره به نوعی در اختیار صاحب اصلی قرار می گیرد؛ البته با سود کمتر. اگر می خواهیم این همه زحمت نیروهای نظامی و امنیتی هدر نرود، باید توصیه رهبری عمل شود و «کالای قاچاق را آتش زد».

کشف کالای قاچاق در نجف آباد

کشف کالای قاچاق در نجف آباد

کشف ۳میلیارد کالای قاچاق در نجف آباد