کشف ۴۲میلیارد حواله جعلی در نجف آباد
کشف ۴۲میلیارد حواله جعلی در نجف آباد
پلیس: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی در نجف آباد که فردی با ارائه حواله‌های جعلی یک شرکت تولیدی اقدام به کلاهبرداری‌های گسترده دراین شهرستان و سایر نقاط کشور  می کرد، دستگیر و از منزل وی 42 میلیارد تومان حواله جعلی کشف شد.

کشف ۴۲میلیارد حواله جعلی در نجف آباد

پلیس: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی در نجف آباد که فردی با ارائه حواله‌های جعلی یک شرکت تولیدی اقدام به کلاهبرداری‌های گسترده دراین شهرستان و سایر نقاط کشور  می کرد، دستگیر و از منزل وی ۴۲ میلیارد تومان حواله جعلی کشف شد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر با اشاره به بررسی ویژه این پرونده توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ادامه داد:با انجام اقدامات تخصصی و رصد هوشمندانه، مخفی‌گاه متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

هاشمی فر اضافه کرد: لازم است شهروندان قبل از انجام مبادلات مالی از مجوزهای لازم طرف مقابل اطمینان حاصل کرده و به نام و نشانی آن‌ها در فضای مجازی اکتفا و اعتماد نکنند و نقل و انتقال‌های خود را از طریق مراجع قانونی و دارای مجوز از بانک مرکزی انجام داده و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد نیز در مصاحبه ای از دستگیری ۲ نفر سارق به عنف خودرو توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
گوهری بیان داشت: طی تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر با ورود به باغ وی اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو و همچنین مقادیری وجه نقد و مدارک وی کردند تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد سرقت داخلی بوده و سارق به محل، آشنایی کامل داشته است.و با اطلاعات بدست آمده و بررسی های پلیسی مشخص شد یکی از سارقان کارگر سابق مالباخته بوده و در ادامه با شناسایی مخفیگاه وی، متهم دستگیر شد.

نیروی انتظامی

نیروی انتظامی

کشف ۴۲میلیارد حواله جعلی در نجف آباد