کنترل آلاینده های آب و هوا و پسماند ضروری است
کنترل آلاینده های آب و هوا و پسماند ضروری است

[box type=”shadow” ]مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در سفر به شهرستان نجف آباد از مدیریت زیست محیطی برخی از واحدهای صنعتی بزرگ شهرستان مذکور نیز بازدید نمود.[/box]  به گزارش صاحب نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست استان اصفهان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در سفر به شهرستان نجف آباد از مدیریت زیست […]

[box type=”shadow” ]مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در سفر به شهرستان نجف آباد از مدیریت زیست محیطی برخی از واحدهای صنعتی بزرگ شهرستان مذکور نیز بازدید نمود.[/box]

 به گزارش صاحب نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست استان اصفهان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در سفر به شهرستان نجف آباد از مدیریت زیست محیطی برخی از واحدهای صنعتی بزرگ شهرستان مذکور نیز بازدید نمود.

کیومرث کلانتری در این بازدید گفت: کنترل آلاینده های آب و هوا و پسماند ضروری است.

وی پس از بازدید از شهرک صنعتی بازدید و صنعتی گفت: با توجه به اینکه شهرستان نجف آباد در داخل شعاع ۵۰ کیلومتری شهر اصفهان قرار داشته و جهت باد به سمت آن است، ضرورت دارد که مرتب تحت پایش قرار گرفته و بارگذاری های جدید نیز در این شهرستان کاهش یابد.

وی عنوان کرد: واحدهای صنعتی آلاینده شهرستان نجف آباد کاهش چشمگیری داشته و زیرساخت های پایش آلاینده های محیطی نیز فراهم گردیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه سفر جلسه ای نیز با فرماندار شهرستان نجف آباد داشت و در خصوص مسائل مهم زیست محیطی شهرستان بحث و گفتگو نمود.