گرامیداشت نویسنده ای به نام بیگدلی در اولین سالگرد درگذشت
گرامیداشت نویسنده ای به نام بیگدلی در اولین سالگرد درگذشت

همزمان با نزدیک شدن به بیست و هفتمین روز شهریور ماه اولین سالروز درگذشت استاد احمد بیگدلی نویسنده پیش کسوت و مطرح نجف آباد،جمعی از نویسندگان،ناشران،اعضای خانواده و دوستداران این داستان نویس معاصر با برگزاری مراسمی در تالارآوینی یزدانشهر،یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.  در این مراسم که با پخش مستندی از زندگی و […]

همزمان با نزدیک شدن به بیست و هفتمین روز شهریور ماه اولین سالروز درگذشت استاد احمد بیگدلی نویسنده پیش کسوت و مطرح نجف آباد،جمعی از نویسندگان،ناشران،اعضای خانواده و دوستداران این داستان نویس معاصر با برگزاری مراسمی در تالارآوینی یزدانشهر،یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

 در این مراسم که با پخش مستندی از زندگی و آثار بیگدلی نیز همراه بود، استاد منوچهر غیور یکی از سه دارنده نشان درجه یک هنری و پیش کسوت موسیقی نجف آباد در سخنانی به بیان جایگاه ادبی این نویسنده توانا و ویژگی های اخلاقی وی پرداخت.

افتتاح نمایشگاهی از آثار،تصاویر و جوایز احمد بیگدلی در طول دهها سال حضور در عرصه نویسندگی کشور در کنار اعلام چاپ قریب الوقوع “ذبیح” به عنوان آخرین رمان استاد و کتاب داستان “سیب و پروانه” توسط انتشارات مهر زهرا (س) نجف آباد دیگر بخش های مهم این مراسم را تشکیل می دادند.

از بیگدلی شصت و نه ساله که آخرین ساعات عمر خود را نیز در همایشی ادبی در شهر شهر کرد گذراند آثار شاخصی مانند «آوای نهنگ»، «اندکی سایه»، «آنای باغ سیب» و «شبی بیرون از خانه» به جای مانده است.

منبع:ایمنا