گردهمائی دانش آموزان و معلمان مدرسه آصفی نجف آباد پس از ۴۰ سال
گردهمائی دانش آموزان و معلمان مدرسه آصفی نجف آباد پس از ۴۰ سال

دهها نفر از معلمان و دانش آموزان مدرسه راهنمایی آصفی نجف آباد در سالهای چهل و یک تا ۴۵ پس از نزدیک به چهل سال به بهانه ضبط برنامه “کی میاد بریم ستاره چینی” شبکه اصفهان در یکی از باغات شهر گلدشت گردهم آمدند و یاد و خاطره آن ایام را مجددا زنده کردند. به […]

دهها نفر از معلمان و دانش آموزان مدرسه راهنمایی آصفی نجف آباد در سالهای چهل و یک تا ۴۵ پس از نزدیک به چهل سال به بهانه ضبط برنامه “کی میاد بریم ستاره چینی” شبکه اصفهان در یکی از باغات شهر گلدشت گردهم آمدند و یاد و خاطره آن ایام را مجددا زنده کردند.

۲۰۱۲

به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز در گلدشت در این برنامه که امشب از ساعت ۱۰ شب بر روی آنتن شبکه اصفهان نمایش داده می شود در کنار خاطره بازی و برنامه های متنوعی که با محوریت محسن دلیران از مجریان اصفهانی برگزار شد، یاد و خاطره مرحومین احمد دهقان معلم تاریخ و جغرافی،مرتضی انتشاری مدیر سابق و قادری خدمتگذار قبلی این مدرسه نیز گرامی داشته شد.

لازم به ذکر است که در این برنامه که با همت انجمن علمی فرهنگی یاران آصف برگزار شد، تازه شدن دیدار معلمان و دانش آموزان چهل سال پیش این مدرسه که در حال حاضر هر کدام به جایگاه های مختلف اجتماعی مانند پزشک،وکیل،دکتر داروساز،فرهنگی و دیگر موارد دست پیدا کرده اند، صحنه های جالب و بدیعی را پدید آورده بود.

دکتر نعمت اله ایزدی،ماندگاران (معاون سابق مدرسه)،فاضل (از گزارشگران حال حاضر رادیو اصفهان)،غیور،خیر الهی،رجبیان،شریعتی،عیدی،شریف،فاضل،طراوت و تنهائی از جمله دانش آموزان،معلمان و مسئولان سابق مدرسه راهنمائی آصفی هستند که نزدیک به چهل سال قبل در خیابان قدس شرقی نزدیک به مسجد حسنیه فعالیت داشت.