گردهمائی ۱۲۰۰ نفره آزادگان در نجف آباد
گردهمائی ۱۲۰۰ نفره آزادگان در نجف آباد

بیش از هزار و دویست نفر از آزادگان سرافراز نجف آباد به همراه خانواده های خود با حضور در مجموعه فرهنگی تفریحی شهید کاظمی این شهر،با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی در ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای این روز نیز شرکت کردند. […]

بیش از هزار و دویست نفر از آزادگان سرافراز نجف آباد به همراه خانواده های خود با حضور در مجموعه فرهنگی تفریحی شهید کاظمی این شهر،با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی در ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای این روز نیز شرکت کردند.
در این مراسم که همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد، پس از خیر مقدم گویی توسط یکی از مدیران شهر، برنامه های شاد و متنوعی مانند آتش بازی نیز برای حاضرین در این مجموعه اجرا شد که این امر با استقبال خوب شرکت کنندگان نیز همراه شد.
لازم به ذکر است که شهر نجف آباد با دارا بودن بیش از دو هزار و پانصد شهید که نزدیک به هشتاد نفر از آنها را سرداران شهید و فرماندهان رده بالای سالهای دفاع مقدس را تشکیل میدهند، همواره یکی از رتبه های برتر کشور از نظر آمار ایثارگری در بخش های مختلف را به خود اختصاص داده که تعداد آزادگان سرافراز آن نیز جزء آمار منحصر به فرد آن به شمار می آید.