۵۷۸ دانش آموز نجف آبادی تلویزیون ندارند
۵۷۸ دانش آموز نجف آبادی تلویزیون ندارند
در اولین روز آبان99 پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش نجف آباد با محوریت بررسی مشکلات و شناسایی راهبردهای لازم جهت حمایت از دانش آموزان کم بضاعت، گزارش وضعیت قبول شدگان در کنکور سراسری و پروژه های در دست اقدام با حضور مدیران آموزش و پرورش، معاون فرماندار و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد.

۵۷۸ دانش آموز نجف آبادی تلویزیون ندارند

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد: در اولین روز آبان۹۹ پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش نجف آباد با محوریت بررسی مشکلات و شناسایی راهبردهای لازم جهت حمایت از دانش آموزان کم بضاعت، گزارش وضعیت قبول شدگان در کنکور سراسری و پروژه های در دست اقدام با حضور مدیران آموزش و پرورش، معاون فرماندار و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد.

کرمی کارشناس آموزش ابتدایی در این نشست گفت:از مجموع ۳۲۸۸۳ نفر دانش آموز مقطع ابتدایی شهرستان ۱۷۳۴ نفر از دسترسی به آموزش مجازی به دلیل فقدان تجهیزات کمک آموزشی مثل موبایل و تبلت محروم می باشند به گونه ای که ۵۷۸ تن از آنان حتی تلویزیون دیجیتال برای دسترسی به شبکه آموزش هم ندارند.

سید رضا موسوی زاده رییس آموزش و پرورش شهرستان هم گفت: ورود خیرین به موضوع تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای آموزش در فضای مجازی ضروری است. امسال در مقایسه با سال گذشته که ۷۱ رتبه زیر هزار در کنکور سراسری داشتیم، با ثبت ۱۰۳ رتبه برتر، رتبه ۳۱ را در بین ۷۵۰ منطقه کشور به دست آورده ایم که در کسب چنین موفقیتی، معلمان شهرستان نقش ویژه ای داشته اند.

موسوی زاده، بازنشتگی ۶۵۰ معلم شهرستان در سال آینده را چالشی مهم دانست و افزود:در بخش هایی مانند مشاورین تحصیلی که از ظرفیت ۷۰ نفری موجود، فقط ۲۰ نفر مشغول فعالیت هستند، شرایط بسیار سخت است.
در پایان این جلسه و در فضای باز آموزش و پرورش شهرستان، از رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور امسال در نجف آباد تجلیل شد.

تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور99 در نجف آباد

تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور۹۹ در نجف آباد

رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور99 در نجف آباد

رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور۹۹ در نجف آباد

۵۷۸ دانش آموز نجف آبادی تلویزیون ندارند