۶ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر برخورد پژو و پراید در شهرستان نجف‌آباد اصفهان
۶ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر برخورد پژو و پراید در شهرستان نجف‌آباد اصفهان

شب گذشته در یازدهمین روز از بهار سال جاری رخ داد؛ ۶ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر برخورد پژو و پراید در شهرستان نجف‌آباد اصفهان خبرگزاری ایمنا: شب گذشته در یازدهمین روز از بهار سال جاری، دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید در اتوبان شهید سردار کاظمی نجف‌آباد اصفهان با یکدیگر برخورد کردند […]

شب گذشته در یازدهمین روز از بهار سال جاری رخ داد؛
۶ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر برخورد پژو و پراید در شهرستان نجف‌آباد اصفهان
خبرگزاری ایمنا: شب گذشته در یازدهمین روز از بهار سال جاری، دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید در اتوبان شهید سردار کاظمی نجف‌آباد اصفهان با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه ۶ مصدوم و ۲ کشته برجای گذاشت.

به گزارش ایمنا، حدود ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه‌ی دیروز، دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید بر اثر سرعت زیاد و انحراف به چپ یکی از خودروها در اتوبان شهید سردار کاظمی نجف‌آباد به شدت با یکدیگر برخورد کردند.
بر اساس این گزارش، در حادثه‌ی مذکور ۳ نفر از سرنشینان پراید شامل دو خانم ۴۰ و ۲۱ ساله و یک مرد ۲۵ ساله و نیز سه نفر از سرنشینان پژو شامل دو خانم ۴۸ و ۱۹ ساله و یک آقای ۲۲ ساله مجروح شدند؛ همچنین راننده‌ی ۶۰ ساله‌ی پژو و راننده‌ی ۵۰ ساله‌ی پراید در این تصادف، جان خود را از دست دادند.
این گزارش حاکی است، مصدومان این حادثه‌ی رانندگی توسط ۲ واحد امداد فوریت‌های پزشکی و یک واحد امدادی از هلال احمر به بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد منتقل شدند.