​برپایی ۳۸ ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در نجف آباد
​برپایی ۳۸ ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در نجف آباد

ایمنا:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد گفت: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب، از پنجم بهمن ماه سال جاری برگزاری سی و هشت ویژه برنامه مختلف در نقاط مختلف شهرستان آغاز شده که با تنوع بخشی به شاخصه‌های آن ها تلاش داریم اقشار مختلف را به سمت جشن های انقلاب جذب کنیم. اقبال صالحی […]

ایمنا:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد گفت: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب، از پنجم بهمن ماه سال جاری برگزاری سی و هشت ویژه برنامه مختلف در نقاط مختلف شهرستان آغاز شده که با تنوع بخشی به شاخصه‌های آن ها تلاش داریم اقشار مختلف را به سمت جشن های انقلاب جذب کنیم.

اقبال صالحی فعالیت های فرهنگی و هنری را محور اصلی این ویژه برنامه ها دانست و اظهار داشت: جنگ همیشه بهار، کنسرت موسیقی سنتی علویجه، سیرک بدون حیوانات در  مرکز شهرستان، ۲ همایش شعر انقلاب در نجف آباد و علویجه، نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد، نمایش ویژه کودکان و نوجوانان در گلدشت، نمایشگاه کتاب و آثار هنری، موسیقی فجر  و دو کنسرت موسیقی پاپ از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام محسوب می‌شوند.
وی خرید بیش از یک هزار و ۱۳۰ نسخه از آثار مولفان شهرستان را یکی دیگر از اقدامات  این اداره برشمرد و اضافه کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۳۶ عنوان از آثار نویسندگان شهرستان جهت خرید به استان ارسال شد که از بین آن ها چهار ده عنوان انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: کتاب های یادگیری نزدیک است نوشته حسین فرخ مهر ، هدیه های آسمان  به قلم  مریم حکیمی، آروزی یک ماهی ترجمه سعید امینی، قاتل خاموش و  اسرار بلوغ زود هنگام دختران  آثاری از صمد جوادی، شقایق های بهشتی تدوین شده حسن دادخواه و طیبه ذنوبی، یکی بود یکی نبود سروده محمد حسین خانی، راه مشقی  نوشته طیبه شامانی و سیب و پروانه به قلم زنده یاد احمد بیگدلی از جمله این آثار هستند. نقشه زنبورک‌باهوش و گردوی خورشیدی به قلم نوشته خدیجه شمسی در کنار آثاری مانند بازی و شعرهای دوران کودکی ام با نویسندگی کبری القاصی، جوجه اردک اثر محمد علی سلطانی و قارقاری مهربون نوشته مرضیه طالب را هم باید در زمره آثار خریداری شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان دانست.
آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) روستای جلال آباد با حضور مدیران ارشد شهرستان در کنار برپایی سومین همایش ادبی شعر فجر انقلاب و کنسرت موسیقی سنتی در علویجه از دیگر اخبار حوزه فرهنگ و هنر نجف آباد در روزهای اخیر محسوب می شوند.