سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024
  • رفع تصرف‌ از ۳۰ هکتار اراضی‌ ملی در نهضت‌آباد+تصویر 29 اسفند 1402

    رفع تصرف‌ از ۳۰ هکتار اراضی‌ ملی در نهضت‌آباد+تصویر

    منابع طبیعی نجف آباد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نجف‌آباد و با حضور عوامل انتظامی و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نجف‌آباد، بیش از ۳۰ هکتار از اراضی ملی نهضت‌آباد که توسط یک‌ شرکت متخلف با سوابق متعدد دست اندازی به انفال و منابع طبیعی تصرف شده بود، رفع تصرف گردید.

تعقیب متهم ۵۰میلیاردی نجف آباد در ترکیه 23 اسفند 1402

تعقیب متهم ۵۰میلیاردی نجف آباد در ترکیه

یکی از شهروندان، با ارسال متنی و چند تصویر، از مشکلاتی گفته که طی ماه های اخیر، گریبانگیر حدود 100 نفر از شهروندان شده؛ مشکلاتی که ریشه در کلاهبرداری 50 میلیارد تومانی یک جوان ساکن نجف آباد دارد.

کلنگ زنی ۲۰ منزل مسکونی در روستای حسین آباد+تصاویر 22 اسفند 1402

کلنگ زنی ۲۰ منزل مسکونی در روستای حسین آباد+تصاویر

فرمانداری نجف آباد: طی مراسمی که یکشنبه 20اسفند 1402 با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و استان برگزار شد، کلنگ آماده سازی ۲۰ واحدی مسکن روستای حسین آباد با مساحت عرصه ۵۰۰۰ متر مربع و مساحت اعیان ۲۲۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

کاشت ۸ هزار نهال بادام اسکوپاریا در میانکوه جلال آباد+تصاویر 19 اسفند 1402

کاشت ۸ هزار نهال بادام اسکوپاریا در میانکوه جلال آباد+تصاویر

منابع طبیعی نجف آباد: در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی در محل معدن مرمریت سیاه علی آباد واقع در منطقه میانکوه جلال آباد که پنج شنبه 17 اسفند 1402 برگزار شد، حدود هشت هزار اصله نهال بادام اسکوپاریا در سطح ۲۰ هکتار از اراضی ملی منطقه میانکوه جلال آباد کاشته شد.

احداث پست برق جدید در نجف آباد با هزینه ۱۵۰۰ میلیارد 19 اسفند 1402

احداث پست برق جدید در نجف آباد با هزینه ۱۵۰۰ میلیارد

توانیر: پنج شنبه 17 اسفند 1402، مدیر عامل توانیر کشور از آخرین روند اجرایی پست ٤٠٠.٦٣ کیلوولت نجف آباد که با اعتباری بالغ بر ١٥٠٠ میلیارد تومان به عنوان یکی از ١٨٠ طرح استراتژیک (راهبردی) این شرکت برای گذر از اوج بار سال آینده در دست احداث است، بازدید کرد.

درختکاری در ۵هکتار از اراضی تازه آزاد شده گلدشت 16 اسفند 1402

درختکاری در ۵هکتار از اراضی تازه آزاد شده گلدشت

سفیران اصفهان: شهردار گلدشت گفت: در روزهای گذشته با پیگیری های زیاد، همکاری مسئولان و حکم دادستان محترم بخشی از اراضی شمال شهر که سالها در اختیار افراد خاصی بود به اراضی ملی برگشت و امروز شاهد درختکاری در ۵ هکتار از این زمین‌های آزاد شده هستیم.

انجام ۸۸هزار واکسیناسیون تب برفکی در نجف آباد 16 اسفند 1402

انجام ۸۸هزار واکسیناسیون تب برفکی در نجف آباد

دامپزشکی استان: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد گفت: اکیپ های (گروه های) عملیاتی واکسیناسیون (مایه کوبی) این شهرستان،  13696 راس دام سنگین و 74645 راس دام سبک را در بازه زمانی دو ماهه دی و بهمن ماه 1402علیه بیماری تب برفکی واکسینه کردند.

کاشت ۱۰ هزار درخت در نجف‌آباد 16 اسفند 1402

کاشت ۱۰ هزار درخت در نجف‌آباد

ایسنا:سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نجف‌آباد گفت:هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری،۱۰ هزار اصله درخت در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک‌میلیارد درخت و طرح معدن سبز در این شهرستان کاشته می شود.

آغاز رسمی درختکاری در ۲۰ هکتار از اراضی جلال آباد 13 اسفند 1402

آغاز رسمی درختکاری در ۲۰ هکتار از اراضی جلال آباد

کانال اطلاع رسانی اداره منابع طبیعی شهرستان نجف آباد، در خبری اعلام کرده که به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، روز پنج شنبه 17 اسفند 1402، از حوالی ساعت 9 صبح، طرح کاشت نهال بادام اسکوپاریا در سطح ۲۰ هکتار از اراضی منطقه میانکوه جلال آباد، به صورت رسمی شروع خواهد شد.

سرنوشت کارخانه ریسندگی نجف آباد 07 اسفند 1402

سرنوشت کارخانه ریسندگی نجف آباد

بیشتر کارگران، اهل و ساکن نجف‌آباد بودند و تعدادی محدودی کارگر، کارشناس یا مدیر از شهرهای اطراف در کارخانه کار می‌کردند. برای ایاب و ذهاب کارگران بومی، وسیله‌ای گذاشته بودند که در زمان خودش خاص و متفاوت محسوب می‌شد.

توزیع ۱۵ تن گوشت منجمد گوساله در نجف آباد 07 اسفند 1402

توزیع ۱۵ تن گوشت منجمد گوساله در نجف آباد

جهاد کشاورزی نجف آباد: در راستای تنظیم بازار، 15 تن گوشت منجمد گوساله توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان به قیمت هر کیلو 315 هزار تومان در سطح شهرستان توزیع شد.

پیدا شدن یک سرمایه گذار جدید برای کاشی اصفهان 06 اسفند 1402

پیدا شدن یک سرمایه گذار جدید برای کاشی اصفهان

کانال اطلاع رسانی  فرمانداری شهرستان نجف آباد، با انتشار مطلبی، از پذیرفتن شرایط کمیته ویژه راه اندازی کاشی اصفهان توسط شخصی به نام «رشیدی» و شرکایش خبر داده است.

کشف۴۵۰ کیلو مرغ تاریخ گذشته در نجف آباد 06 اسفند 1402

کشف۴۵۰ کیلو مرغ تاریخ گذشته در نجف آباد

دامپزشکی استان اصفهان: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد گفت: در بازرسی از این مرکز مقدار بالغ بر 450 کیلوگرم فرآورده خام تاریخ منقضی کشف و کلیه محموله های مذکور توقیف و به سردخانه نگهداری منتقل شد و فروشگاه پلمپ و فروشنده به دلیل تخلفات بهداشتی و صنفی توسط نماینده اداره تعزیرات حکومتی جهت اعمال جرایم مربوطه احضار گردید.