سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024
قرائت پیام قطعنامه امام خمینی در جمع رزمندگان لشکر۸+فیلم 17 اسفند 1402

قرائت پیام قطعنامه امام خمینی در جمع رزمندگان لشکر۸+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که شهریور67 و بعد از پذیرش قطعنامه598 و پایان رسمی جنگ، در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، بخشی از پیام حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت پذیرش قطعنامه598 و پایان جنگ، در جمع رزمندگان لشکر8نجف‌اشرف خوانده می‌شود.

رزمایش رزمندگان لشکر۸ در حوالی سال۶۷+فیلم 15 اسفند 1402

رزمایش رزمندگان لشکر۸ در حوالی سال۶۷+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد در نیمۀ دوم سال67 و پس از پذیرش قطعنامه598 در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، بخش‌هایی از رزمایش نیروهای لشکر8نجف‌اشرف، نشان داده می‌شود.

نیروهای جهاد نجف‌آباد در عملیات کربلای۵+فیلم 13 اسفند 1402

نیروهای جهاد نجف‌آباد در عملیات کربلای۵+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که بهار66 توسط مرحوم محمود اصفهانی (باهنر)در حوالی شلمچه و منطقه عملیاتی کربلای5 ضبط شده، گوشه‌ای از فعالیت‌های جهادسازندگی نجف‌آباد در این منطقه نشان داده می‌شود.

اردوی تابستانه فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم 07 اسفند 1402

اردوی تابستانه فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد تابستان78 (یا79) در مجتمع فرهنگی امدادی هلال‌احمر نجف‌آباد ضبط شده، یکی از کلاس‌های طرح اوقات فراغت فرزندان پسر پاسداران لشکر8نجف‌اشرف، نشان داده می‌شود.

اورژانس لشکر۸نجف اشرف در عملیات قادر+فیلم 07 اسفند 1402

اورژانس لشکر۸نجف اشرف در عملیات قادر+فیلم

خانه ایثار نجف آباد:در این فیلم که تابستان ۶۴ طی عملیات قادر در شمال غرب کشور ضبط شده، بخشی از فعالیت اورژانس لشکر ۸ نجف اشرف در این عملیات به تصویر کشیده شده است.

۵ اسفند روز حماسه و ایثار شهرستان نجف آباد+فیلم 06 اسفند 1402

۵ اسفند روز حماسه و ایثار شهرستان نجف آباد+فیلم

صدا و سیما:فرماندار شهرستان نجف آباد گفت: درعملیات خیبر سال ۱۳۶۲ با رمز یا رسول الله ۳۳۳ نفر از شهرستان نجف آباد به شهادت رسیدند و در ۵ اسفند همان سال در شهرستان نجف آباد ۲۰۵ نفر از این شهیدان تشییع و به خاک سپرده شدند.

رزمندگان لشکر۸نجف در آستانه عملیات والفجرمقدماتی+فیلم 02 اسفند 1402

رزمندگان لشکر۸نجف در آستانه عملیات والفجرمقدماتی+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که بهمن 61 و در آستانه عملیات والفجر مقدماتی در منطقه زلیجان (جنوب فکه و شمال چزابه) توسط مرحوم محمود اصفهانی ضبط شده، تعدادی از رزمندگان لشکر8نجف‌اشرف در آستانه اعزام به عملیات نشان داده می‌شوند.

شعرخوانی در روستای حاجی‌آباد در سال۶۶+فیلم 30 بهمن 1402

شعرخوانی در روستای حاجی‌آباد در سال۶۶+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که اوایل مهر66 در یکی از مساجد روستای حاجی‌آباد ضبط شده، شعرخوانی یکی از حاضرین دیده می‌شود.

مصاحبه مسئولان قزوینی گردان امام رضا لشکر۸ در سال۶۶+فیلم 28 بهمن 1402

مصاحبه مسئولان قزوینی گردان امام رضا لشکر۸ در سال۶۶+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که تیر66 در آستانه عملیات نصر5 در حوالی ارتفاعات سردشت ضبط شده، اعضای فرماندهی و برخی نیروهای گردان امام‌رضا(ع) لشکر8نجف‌اشرف که تمام‌شان اهل استان قزوین هستند، مصاحبه می‌کنند.

نیروهای پدافند هوایی لشکر۸ در سال۶۱+فیلم 26 بهمن 1402

نیروهای پدافند هوایی لشکر۸ در سال۶۱+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که بهمن ماه سال 61 و در آستانه عملیات والفجر مقدماتی در حوالی منطقه زلیجان (جنوب فکه و شمال چزابه) توسط مرحوم محمود اصفهانی (باهنر) ضبط شده، تعدادی از رزمندگان پدافند ضدهوایی لشکر8نجف در کنار یکی از قبضه‌ها دیده می‌شوند.

پاسداران لشکر ۸ نجف در دهه۷۰+تصاویر 26 بهمن 1402

پاسداران لشکر ۸ نجف در دهه۷۰+تصاویر

در این تصاویر، تعدادی از پاسداران لشکر۸نجف اشرف در حوالی دهه۷۰ دیده می شوند. در برخی تصاویر، شهید احمد کاظمی فرمانده وقت این یگان هم دیده می شود.

افطاری کادر فرماندهی لشکر۸ در سال۷۸+فیلم 23 بهمن 1402

افطاری کادر فرماندهی لشکر۸ در سال۷۸+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که دی78 در مجموعه تفریحی واقع در پادگان آموزشی101 انبیاء نجف‌آباد برگزار شده، بخشی از مراسم افطاری و دورهمی کادر فرماندهی لشکر8نجف‌اشرف در زمان فرماندهی محمد پاکپور نشان داده می‌شود.