سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024
  • وقتی رای دادن بی فایده می شود 06 اسفند 1402

    وقتی رای دادن بی فایده می شود

    برخی اقشار، برای رای ندادن در انتخابات های مختلف، این استدلال را دارند که «رای دادن ما چه فایده ای داشته؟! به هر کی رای دادیم، شرایط هیچ تغییری نکرد!»

خطوط قرمز خودترسیمی و فرار از پاسخگویی 17 دی 1402

خطوط قرمز خودترسیمی و فرار از پاسخگویی

برخی دستگاه ها و نهادهای تصمیم ساز و موثر در کشور، به دلایل مختلف همیشه به دور از نقد و انتقادهای مردمی و مصون از این ابزار نظارتی موثر بوده اند و به همین دلیل، هیچ گاه در قابل تصمیم هایشان، به افکار عمومی پاسخگو نبوده اند.

راحت ترین روش برای صندوق های بازنشستگی 05 آذر 1402

راحت ترین روش برای صندوق های بازنشستگی

در موضوع افزایش سن بازنشستگی، مردم یک مطالبه جدی و به حق دارند. این که صندوق های بازنشستگی دارند ضرر می کنند، دلایل زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، سوء مدیریت مدیران ارشد این مجموعه ها و دستگاه های مربوطه در دخل و خرج است.

واکنش ها به تغییر نام گلزار شهدای نجف آباد 22 آبان 1402

واکنش ها به تغییر نام گلزار شهدای نجف آباد

اخیرا این نامه از رییس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد در فضای مجازی منتشر شده که موضوع آن تغییر نام گلزار شهدای نجف آباد به «جنت الشهداء» است.

شهردار نجف آباد ماندنی شد 22 آبان 1402

شهردار نجف آباد ماندنی شد

سفیران اصفهان: فرماندار نجف آباد گفت: کمیته انطباق فرمانداری نجف آباد، مصوبه شورای شهر نجف آباد در خصوص برکناری عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد را نپذیرفت.

چند روایت اشتباه از لشکر۸نجف در سریال عاشورا 11 آبان 1402

چند روایت اشتباه از لشکر۸نجف در سریال عاشورا

مجموعه تلویزیونی و فاخر عاشورا که با محوریت شهید مهدی باکری ساخته شده، امتیازات و نقاط قوت زیادی در بخش‌های مختلف دارد ولی در چند جا، روایت‌هایی مرتبط با لشکر۸نجف‌اشرف دارد که با اسناد تاریخی مغایرت دارد.

هزینه ۲۰ میلیاردی برای بی فرهنگی در نجف آباد 10 آبان 1402

هزینه ۲۰ میلیاردی برای بی فرهنگی در نجف آباد

طبق آمار و اطلاعاتی که در تابلوهای فرهنگ شهروندی سطح شهر دیده می شود، در کل شهر نجف آباد که شامل پنج منطقه می شود، سالیانه 68 هزار تن پسماند خانگی جمع آوری می شود که از این میزان نزدیک به یک سوم، معادل 22 هزار تن، خارج از نوبت هستند.

آدم، خجالت می کشه! 03 آبان 1402

آدم، خجالت می کشه!

صاحب نیوز (سه شنبه 2 آبان 1402): مدیر روابط عمومی اورژانس استان اصفهان گفت: مادر باردار نجف آبادی قبل از رسیدن به مرکز درمانی، با کمک تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی نوزاد خود را به دنیا آورد.

مطالبی که خبر نیستند 24 مهر 1402

مطالبی که خبر نیستند

برخی دستگاه های دولتی و اجرایی که اتفاقا کانال های اطلاع رسانی چند هزار نفری دارند و روزانه چندین مطلب جدید منتشر می کنند، گوشه و کنار این انتقاد را بر ما وارد می کنند که چرا مطالب شان را کمتر منتشر می کنیم.

فرزندآوری مهاجران افغانستانی 03 مهر 1402

فرزندآوری مهاجران افغانستانی

گوشه و کنار، هر بار به بهانه ای، برخی این بحث را مطرح می کنند که «چرا نشسته اید که مهاجران افغانستانی، کشور را گرفتند!»

لزوم کاهش تعطیلات در ایران 26 شهریور 1402

لزوم کاهش تعطیلات در ایران

یکی از دغدغه های بسیاری از مسئولان اقتصادی و فعالین عرصه تولید، تعداد زیاد روزهای تعطیل در کشور است به طوری که در ایران تعطیلات ملی، مذهبی و گاهی هم شرایط خاص مثل آلودگی هوا داریم.

بُعدی از شهادت «الداغی» که دولتی ها نخواستند ببینند 12 اردیبهشت 1402

بُعدی از شهادت «الداغی» که دولتی ها نخواستند ببینند

در ماجرای شهادت «حمید الداغی»، خیلی از رسانه ها از جمله صدا و سیما، باز هم بخشی از رویه های اشتباه خود را تکرار کردند. آنجا که با «نادان» فرض کردن مخاطب، تلاش کردند این گونه القاء کنند که حرکت ناب و جوانمردانه این «شهید جوانمرد»، در دفاع از دختری بوده که مثل هزاران دختر معصوم جامعه، در حال تردد عادی در سطح جامعه بوده.

طرح پشنهادی تبدیل به احسن خودرو های فرسوده 12 فروردین 1402
پیشنهاد طرح مونتاژ ال 90 توسط بخش خصوصی

طرح پشنهادی تبدیل به احسن خودرو های فرسوده

ارائه راهکاری جهت تبدیل خودرو فرسوده به استاندارد ترین خوردو مونتاژ ایران برای همه اقشار جامعه توسط نجف آباد نیوز