سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024
  • درگذشت دکتر اسدالله کارشناس از نجف آباد+تصویر 09 اسفند 1402

    درگذشت دکتر اسدالله کارشناس از نجف آباد+تصویر

    دکتر اسدالله کارشناس، دکترای ریاضی خود را سال 55 از دانشگاه پل ساباتیه فرانسه گرفته بود و عضو هیات علمی دانشگاه تهران محسوب می شد. دکتر کارشناس، سال 96 در همایش فرهیختگان ماندگار نجف آباد مورد تجلیل قرار گرفت.

تفاهم نامه دانشگاه آزاد نجف‌آباد و ستاد بازسازی عتبات 30 آذر 1402

تفاهم نامه دانشگاه آزاد نجف‌آباد و ستاد بازسازی عتبات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات تفاهم‌نامه امضا کردند.

افزایش ۱۲۰ درصدی جذب دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد 26 آذر 1402

افزایش ۱۲۰ درصدی جذب دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد

آنا: رئیس دانشکده بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: پذیرش دانشجویان غیرایرانی در این دانشگاه نیمسال اول سال تحصیلی جاری در مقایسه با سال قبل افزایش ۱۲۰ درصدی داشته و این دانشگاه در حال حاضر میزبان حدود یک‌هزار و صد دانشجوی بین‌المللی است.

ساخت دارو از ضایعات میگو با مشارکت محققان نجف آباد+فیلم 23 آذر 1402

ساخت دارو از ضایعات میگو با مشارکت محققان نجف آباد+فیلم

صدا و سیما: مدیر مجتمع دانش بنیان شیخ بهایی (از نجف آباد) و مخترع این داروی نوترکیب گفت: این داروی نوترکیب از ضایعات میگو (پوست میگو) و ترکیبی از سایر مواد به دو صورت خوراکی و واکسن تهیه شده است.

۶ محصول پردیس پارک علم و فناوری واحد نجف‌آباد برای بهبود سلامت جامعه 19 آذر 1402

۶ محصول پردیس پارک علم و فناوری واحد نجف‌آباد برای بهبود سلامت جامعه

ایسکا نیوز: دستگاه سنجش توان عضلات، ترکشن کمر، گردن و زانو، دستگاه تصفیه هوای پلاسمای سرد و سیستم اندازه‌گیری فشار کف پا محصولات شرکت‌هایی هستند که در فضای پردیس پارک علم و فناوری نجف‌آباد بالغ شده‌اند و چرخه زیست‌بومی کارآفرینی خود را تکمیل می‌کنند.

رشد ۱۰۰ درصدی جذب دانشجویان خارجی در واحد نجف‌آباد 09 آذر 1402

رشد ۱۰۰ درصدی جذب دانشجویان خارجی در واحد نجف‌آباد

ایسکا نیوز: رئیس دانشکده بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد اظهار کرد: واحد نجف‌آباد در حال حاضر بالغ بر هزار و ۱۰۰ دانشجوی بین الملل را پذیرا شده است که این دانشجویان عمدتا از کشورهای عراق، سوریه، ترکیه ، افغانستان و اقلیم کردستان هستند.

درخشش دانش آموزان نجف آباد در مسابقات کشوری رباتیک 29 آبان 1402

درخشش دانش آموزان نجف آباد در مسابقات کشوری رباتیک

آموزش و پرورش نجف آباد: دانش آموزان هنرستان پسرانه سما نجف آباد موفق به کسب رتبه برتر مسابقات کشوری راینوکاپ در بخش هوش مصنوعی و فناوری‌های آینده نگر توسط تیم ربات پرستار و تراکتور هوشمند شدند.

طب سنتی ایرانی سطح دو ناباروری در بیمارستان نجف آباد 27 آبان 1402

طب سنتی ایرانی سطح دو ناباروری در بیمارستان نجف آباد

علم و فناوری: متخصص طب ایرانی معاونت بهداشت استان اصفهان گفت: در شهرستان‌های استان اصفهان هم در بیمارستان شهید منتظری نجف آباد و بیمارستان امیرالمومنین شهرضا متخصص طب ایرانی جهت ناباروری و سایر بیماری‌ها حضور دارند و در واقع در این دو بیمارستان طب سنتی ایرانی سطح دو ناباروری این مراکز هستند.

همایش بزرگداشت علامه طباطبایی در نجف‌آباد+تصاویر 25 آبان 1402

همایش بزرگداشت علامه طباطبایی در نجف‌آباد+تصاویر

حوزه: همایش بزرگداشت علامه طباطبایی به همراه نمایشگاه آثار و تالیفات علامه در مدرسه علمیه جامعة الامام المنتظر (عج) نجف‌آباد برگزار شد.

۱۴۸۰ دانشجوی دکتری متقاضی تدریس در دانشگاه آزاد نجف‌آباد 25 آبان 1402

۱۴۸۰ دانشجوی دکتری متقاضی تدریس در دانشگاه آزاد نجف‌آباد

آنا: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد نجف‌آباد گفت: ۱۴۸۰ دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در طرح دستیار آموزشی متقاضی تدریس در واحد نجف‌آباد بودند که در نهایت ۱۸۰ نفر انتخاب شدند.

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در فریدن 23 آبان 1402

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در فریدن

آنا: ۳۶ نفر از دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد متشکل از رشته‌های پرستاری، مامایی، اتاق عمل و بهداشت، خدماتِ پایش سلامتی و آموزش نکات بهداشتی را به ۱۵۰ نفر از اهالی روستای خویگان ارائه کردند.

پای صدرا به همه دانشگاه های آزاد باز شد+فیلم 16 آبان 1402

پای صدرا به همه دانشگاه های آزاد باز شد+فیلم

صدا و سیما: صدا و سیما:محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در بازدید از رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: ایجاد بستری مناسب برای اشتغال دانشجویان از اهداف مهم دانشگاه آزاد است وامسال با برگزاری رویداد صدرا در نظر دارد ۲۴ هزار دانشجو را در این طرح شرکت دهد.

دانشگاه آزاد نجف آباد در مسیر تبدیل به یک «دانش‌شهر» 14 آبان 1402

دانشگاه آزاد نجف آباد در مسیر تبدیل به یک «دانش‌شهر»

برگزاری بیست‌وپنجمین نشست شورای دانشگاه در واحد جامع نجف‌آباد بهانه‌ای شد تا در این گزارش به ظرفیت‌های این مجموعه بزرگ دانشگاهی بپردازیم.